סיטי רעבה, קטלנית ועם אפשרויות בלתי מוגבלות

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

לפפ גווארדיולה יש אין סוף כישרון בסגל, והוא מצליח לשמור את כולם רעבים. ארסנל? נכון לאתמול, אין חדש. הקבוצה נבנית מחדש וייקח לה זמן לחזור לצמרת הגבוהה. שכנר על המשחק הגדול הראשון העונה בפרמייר ליג

(גודל טקסט)

לונדון. רגע לפני היציאה ממסיבת העיתונאים, פפ גווארדיולה נשאל על הרעב. האם השחקנים שלך עדיין רעבים כבעבר? שאל כתב מקומון לונדוני, ופפ ענה: "מה נראה לך? שלפני היציאה למנהרת השחקנים אני שואל כל אחד אם הוא מספיק רעב? את התשובה הם נותנים על הדשא".

כאילו לא עברו שלושה חודשים, נדמה שהפער בין סיטי ללונדוניות מולן שיחקה אתמול ולפני שבוע עדיין משמעותי. זה משליך כנראה גם על הליגה כולה. לא רק שמנצ'סטר סיטי נראית רעבה, מספר האפשרויות העומדות בפני הבוס שלה רק הולך וגדל.

כולם בריאים, וזה נותן לפפ מבול של אפשרויות. סיטי פתחה משחק ליגה מול אחת הגדולות – או לפחות אחת שעדיין נחשבת לכזו – בלי שלושה מהאסים הגדולים שלה: סאנה ודה בריינה ישבו על הספסל, דויד סילבה יחזור רק בשבוע הבא. אז מה? זה לא שינה כהוא זה מעובדת היותה גדולה על ארסנל החדשה. חדשה? בוא נגיד שלא הורגש שום הבדל בין מה שהיה במאי למה שקורה באוגוסט. מאמן חדש על הקווים, הרבה כישרון בסגל, אבל אפס חיבור על כר הדשא בין השחקנים.

צריך לומר: לונדון של סוף השבוע האחרון נבנתה לקראת המשחק הזה, עם המון אופטימיות. בצפון לונדון דיברו האוהדים על רוח רעננה מנשבת בארסנל, סגנון אחר, מאמן מוכח עם שמונה תארים גדולים בחמש העונות האחרונות – מה שלא עשה אף אחד אחר בתקופה הזו, ועוד ועוד.

אז זהו, אין חדש תחת הטפטופים של אוגוסט בעיר הבירה. אחרי 1,000 משחקים של ארסן ונגר בפרמייר ליג – חלקם הראשון נהדר, חצים השני מגומגם עד ייאוש – הגיע שריף חדש שלא הציג שום דבר שיכול להשאיר את מד האופטימיות ברמה סבירה. הברמנית בעמדת התה והמיצים הגישה בסיום המשחק בפנים חמוצות ואמרה: "הקפה נגמר, תבואו שוב בעוד שבועיים, יהיה קפה ואולי גם יהיה יותר טוב".

אוהדי ארסנל מתחילים להזכיר את אוהדי ליברפול. אוהדי ליברפול מרגישים פתאום כמו מנצ'סטר סיטי, וסיטי עצמה פשוט עושה את העבודה שבוע אחר שבוע.

חזור לעניין הרעב , הסגל הבריא והאפשרויות. בנג'מין מנדי למשל. איזה מגן. מגן? קשר! קשר? קיצוני! מנדי נתן הצגה שההבהירה עד כמה לסיטי הייתה בעונה שעברה עמדה סבירה מינוס, אבל השנה הרבה מאוד נזק יגיע מצד שמאל עם הצרפתי. בעולם מתוקן, גם ריאד מחרז וברנרדו סילבה יתחילו את המשחקים הגדולים על הספסל. אז כמה אופציות יהיו לאיש הזה, תגידו? ואיך בכלל מעזים לשאול אותו על רעב, כשיש כל כך הרבה איכות בסגל המועמדת הבכירה לתואר?

ארסנל נבנית מחדש וייקח לה זמן לחזור לצמרת הגבוהה. סיטי תמשיך לשלוט בממלכה ואם פפ ימשיך להיות התזונאי של המועדון, כולם יישארו רעבים. תסמכו עליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי