הסינדרלה מהשרון: מכבי הרצליה ניצחה בגמר המחוזות

שחקני מכבי הרצליה חוגגים
שחקני מכבי הרצליה חוגגים | אביחי דלאל

הקבוצה של עידן בראון המשיכה את המסע המדהים שלה עם 0:2 על הקבוצה מהמקום השני במחוז צפון ותשחק במבחנים נגד הפועל עכו. המשחק הראשון בשישי הבא והגומלין בהרצליה ארבעה ימים לאחר מכן

(גודל טקסט)

במקביל למחזור הסיום בליגה הלאומית, נערך היום (שישי) גמר המחוזות של ליגה א' בסיומו נרשמה הפתעה ענקית כאשר מכבי הרצליה ניצחה 0:2 את הפועל באקה אל גרבייה. הקבוצה של עידן בראון הצליחה לנצח זה משחק שלישי ברציפות, ולאחר שסיימה רק במקום החמישי במחוז שלה בעונה הסדירה עלתה כנגד כל הסיכויים לקרב על הכרטיס לליגה הלאומית. ביום שישי הבא תשחק הרצליה במשחק הראשון נגד הפועל עכו וארבעה ימים לאחר מכן תארח את המשחק השני במפגש.

הרצליה הגיעה למשחק נגד באקה כאנדרדוג, עם תקציב נמוך פי 3 מזה של באקה, אבל הכנה טאקטית ראויה של מאמן הרצליה עידו בראון הביאה לניצחון הגדול בסיום. הרצליה פתחה בסערה וכבר אחרי שמונה דקות עלתה ליתרון מרגלי יוסי שיבחון הוותיק. בדקה ה-26 בלם הרצליה דור הלוי ביצע טעות שלומיאלית שאפשרה לקדוסי להישאר לבדו מול שוער הרצליה בר מנקר. הלוי הכשיל את החלוץ וראה את הכרטיס האדום הישיר, מותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

למרות חיסרון מספרי הרצליה ביססה את עצמה בהגנה והקשתה על שחקני באקה, שנראו לחוצים ומבולבלים. גם אקס מכבי נתניה ניר אברג'יל ואקס אחי נצרת עוביידה אבו רביע לא הצליחו להכניע את הקבוצה של בראון. בדקה ה-78 יצאה הרצליה למתפרצת נהדרת והחלוץ נור ביסאן, שגדל בנתניה, כבש את השער השני ושלח את קבוצתו להמשך המסע מול קבוצה מלאומית. מאמן הרצליה עידן בראון אמר בסיום: "אני מאושר כי ניצחנו קבוצה קשה, ולמרות החיסרון המספרי עשינו עבודה גדולה ומגיע שאפו ענק לשחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי