גלבאן: "להשאיר את המשפחה שלי כאן זה לא טעם הומניטרי?"

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | יח"צ

לאחר שרשות ההגירה הודיעה כי היא לא רואה סיבה לתת לארגיטינאי להישאר בישראל, הוא דיבר בראיון לרדיו 103FM: "כל מי שיש לו ילדים יודע שזה הדבר הכי חשוב בעולם. ואני? אני בן 33, אני עדיין יכול לשחק"

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר שבית הדין לעררים הקפיא את הליך גירושו של פדרו גלבאן ומשפחתו מישראל, היום (שני) הגיבה רשות האוכלוסין וההגירה בטענה שיש לדחות את הבקשה לצו ביניים בטענה ש"לא נמצא כל טעם הומניטרי מיוחד בעניינו".

כידוע, הארגנטיני, מלך השערים הזר של ישראל בכל הזמנים, הצליח לעכב את גירושו שתוכנן לאתמול (30.6) ולשם כך אף גייס 10,000 שקלים בסיוע חברו הקרואטי ששיחק בעבר בישראל, אנטוניו מרשיץ', סכום שקבע בית הדין שעליו להפקיד למען קיום מהלך עיכוב הביצוע, אלא שהיום הגיעה תגובת המדינה ועל פיה אין "אין מקום להיעתר לבקשת העוררים".

עוד נטען על ידי רשות ההגירה: "נעשו מספר ניסיונות על אף ששה שלא כדין לאפשר לו להמשיך לעבוד בישראל, ניסיונות אשר לא צלחו ולא נמצא כל טעם הומניטרי מיוחד בעניינו המצדיק את המשך שהותו ושהות בני משפחתו בישראל. לעוררים ניתנה על ידי שר הפנים תקופת התארגנות לצורך יציאתם מישראל ובתוך תקופה זו ניתנה לעורר האפשרות לעבוד כשחקן כדורגל בקבוצת הפועל ראשון לציון עד ליום 31.05.2019 ובהמשך הוארך הרישיון עד ליום 30.6.2019. ניתן לומר בבירור כי הרישיון בו אוחזים העוררים ניתן מלכתחילה ובידיעה אך לשם התארגנות המשפחה כולה ליציאתם מישראל ואין הם יכולים לאחוז בטענה כי יש להאריך את רישיונם בשל העובדה כי בעת הגשת הערר רישיונם היה בתוקף".

גלבאן.
גלבאן. "השופט נתן הבטחה שאני אשאר" (אודי ציטיאט)

גלבאן עצמו הגיב להודעת הרשות כשהתראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "עכשיו קצת יותר רגוע, השופט נתן לנו הבטחה שאני אשאר, בינתיים הכל בסדר. אבל עד עכשיו היה תהליך והוא לא נגמר, וצריך לראות מה יחליטו שם. מתי? לא אמרו תאריך, אמרו עד שהתהליך יושלם. עכשיו עורך הדין עובד על הכל".

"קודם כל, יש לי משפחה פה וזה יותר חשוב מהכל. הפרליקטות אומרת שאין שום טעם הומניטרי בהשארת המשפחה שלי, אבל המשפחה שלי לא הומנטירי? זה לפני הכל בשבילי. לכל מי שהוא אבא או אמא יודע, הילדים הם הדבר הכי חשוב. זה לא הומניטרי?"

המשך הקריירה בישראל: "אני עדיין משחק, אני בן 33. אני עדיין משחק ויש לי מה לתרום בתור שחקן כדורגל. יש כמה קבוצות שרוצות אותי לעונה הבאה. הן פשוט מחכות להחלטת בית המשפט".

עניין אישי נגדו: "אני לא רוצה לחשוב שזה אישי נגדי, אף פעם לא היתה לי בעיה עם מאמן או שחקנים. אני לא אלוהים, אני לא אומר לאנשים מה לעשות. כולם יודעים איפה אני ומה המצב שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי