"לסכנין יש פערים של 700 אלף שקלים, גם העירייה לחוצה"

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

מונדר חאליליה דובר הקבוצה המגזר, שירדה לליגה א', דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס למצב החדש: "נפקיד את כל הכספים עד יום ראשון. בעבר קיבלנו כספים מקטאר, לצערי אין מי שיתרום לנו"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר ההודעה של ההתאחדות לראשי בני סכנין על הורדתה לליגה א', בשל העובדה שלא העבירה את התקציב בהתאחדות. בקבוצה מהמגזר לא התרגשו מההודעה וקברניטי המועדון בטוחים שיעבירו את התקציב עד יום ראשון אשר יבטיח את השתתפותה בלאומית. דובר הקבוצה מונדר חאלילה דיבר היום (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ושפך אור על מצבה של סכנין.

מונדר חאלילה פתח את דבריו ואמר: "אנחנו כבר שלושה ימים שוקדים על הדרישות של הבקרה התקציבית, אנחנו צריכים להביא כסף, מה שכן אני יכול לומר בוודאות, שאבו יונס וחאלד דוכי אחראיים על גיוס הכספים. בינתיים מדובר בפער של בין 600-700 אלף שקלים".

בנוסף לפערים עם הבקרה יש חוב של שבעה מיליון: "היום ההנהלה תשלם או כבר שילמה חלק גדול מהמשכורות ואני יכול לומר בוודאות שביום ראשון נפקיד את כל המסמכים והכספים שאנחנו חייבים. הסיפור הוא קודם כל הוא לסגור את כל החובות של העונה שעברה ולצאת לדרך חדשה, אנחנו מאחורי זה וביום ראשון נסדיר את כל הדברים בהתאחדות ונהיה בליגה הלאומית".


"בסכנין יעבירו את הכספים עד יום ראשון". מוחמד אבו יונס (עדי אבישי)
 

בהתאחדות אמרו שלא שלחתם את הערעור: "אנחנו מסתכלים על מבחן התוצאה יש לנו עד יום ראשון להשלים את כל הפערים. אנחנו נכבד את דרך העבודה החדשה של הבקרה ואנחנו נפעל בהתאם".

אין מישהו שיכול להשקיע במועדון: "אני אכן מביע את צערי שלא הצלחנו לאתר מישהו כזה, ברור שבקטאר יש אנשים נדיבים והם יכולים לתרגם את הידידות בינינו הלכה למעשה, הדברים קרו בעבר, כעת יש סיטואציה חדשה בבחינתנו אחרי שירדו ללאומית".

יש השפעה על חלופי העירייה בסכנין: "העירייה לחוצה לא פחות מאיתנו והיא מבינה שהאחריות על כולנו, אני לא רואה הבדל בין ראש עיר כזה או אחר ואני בטוח שכל ראש עיר מבין שבני סכנין הוא דבר חשוב".

האם דוחא מוכן ללאומית: "נשארו פערים שהם מאוד לגישור ואני מאמין שדוחא ייפתח בזמן".


"אצטדיון דוחא יהיה מוכן לליגה הלאומית" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי