לא הזמן לסופרבול: אירוע הספורט הגדול ביבשת הפך לשולי

הארד רוק סטדיום
הארד רוק סטדיום | Icon Sportswire / Contributor

ארה"ב תקום משבוע האבל על מותו של קובי והלב של אנשי הספורט המובילים נותר בלוס אנג'לס. ובכל זאת, יש משחק: קנזס סיטי וסן פרנסיסקו הן קבוצות דומות, עם מאמנים דומים, שרוצות להשכיח את הטרגדיה ללילה אחד

(גודל טקסט)

ייתכן שסופרבול 54, שייערך הלילה באצטדיון "הארד רוק" במיאמי, הוא הסופרבול הכי פחות מדובר זה שנים רבות.

זה לא בגלל שהמשחק לא סקסי, נטול כוכבים או סיפורים, אלא בעיקר בגלל שאמריקה, ובעיקר עולם הספורט האמריקאי, יקומו מחר משבוע האבל הגלובלי למותו הטראגי של קובי בראיינט, בתו בת ה-13 ג'יאנה ושבעת ההרוגים האחרים בהתרסקות המסוק הטראגית בקלאבסס, קליפורניה.

בצל הטרגדיה, ובזמן שהכותרות המובילות ב-NFL היו בנוגע לעתידו של טום בריידי בפטריוטס, ושחרורו של אנטוניו בראון ממעצר בבית, הסופרבול, בניגוד לשנים קודמות, הפך להערת שוליים. אנשי הספורט המובילים באמריקה הגיעו לפלורידה, אבל הלב של כולם בלוס אנג'לס.


הלב של כולם בלוס אנג'לס (Gettyimages)


ובכל זאת, יש משחק לשחק. בפן המקצועי, מדובר בשתי קבוצות דומות, עם שני מאמנים דומים. אנדי ריד וקייל שנהן הם מאמנים התקפיים שמאמינים באותה אג'נדה: המהירות מנצחת. והם מגיעים עם ספר מהלכים שלם, אותו תרגלו מאות פעמים ויש להם אמונה וביטחון רב בהוצאה לפועל של המהלכים האלה.

בגמר ה-AFC, הצ'יפס ניסו לרוץ בתחילת המשחק, אך כבר בסנאפ הראשון של המשחק, ה-MVP של העונה שעברה, פטריק מהומס, הופל. מה קרה אחרי זה? ריד שינה מיד את גישה ועד סוף המשחק הצ'יפס לא רצו פעם אחת. מהומס מסר, ומסר ומסר, סיים את המשחק עם 294 יארדס כל הדרך לסופרבול.

בצד השני, הפורטי ניינרס אוהבים לרוץ. ג'ימי גראפלו הוא אמנם קווטרבק מוערך, אבל מתחילת הפלייאוף מסר רק 209 יארדים. החוזקה של הקבוצה מהמפרץ מגיעה מההגנה. ריצ'ארד שרמן הוא המנהיג הווקאלי וקורנרבק מהסוג של פעם, כזה שאוהב את המשחקים הגדולים ומרגיש שיש לו עוד הרבה מה להוכיח. ניק בוסה הוא העוגן של ההגנה השנייה בטיבה העונה ב-NFL ורבים מסמנים אותו כמי שיהיה השחקן המצטיין של הגמר.

הלילה יגיע לסיומו שבוע היסטורי, השבוע המכונן הראשון והמשמעותי ביותר בספורט בעשור הנוכחי. קנזס מחפשת ניצחון ראשון בהיסטוריה בסופרבול, מהומס רוצה למצב את עצמו כקווטרבק הטוב ב-NFL, אנדי ריד רוצה לענות לביקורות, וקייל שנהן וסן פרנסיסקו בעיקר לא רוצים להיות הרמס של העונה שעברה. מי תנצח? רק קובי יודע.


העוגן של ההגנה השנייה בטיבה בליגה. ניק בוסה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי