נכון לעכשיו: נבחרת ישראל תצא לבריטניה ללא רופא

ביברס נאתכו, מנור סולומון
ביברס נאתכו, מנור סולומון | לירון מולדובן

התפרצות הקורונה משבשת את פעילות הנבחרות לקראת המשחקים הצפויים בסוף החודש. הרצוג ורוטנשטיינר בבידוד ועל ד"ר קאופמן וד"ר אלג'ם נאסר לצאת מהארץ

(גודל טקסט)

התפרצות מגפת הקורונה ומשטר החירום שהכריז משרד הבריאות ממשיכים לשבש את פעילות נבחרות ישראל המתכוננות למשחקים בסוף החודש, בעיקר בכל הנוגע ליציאת הנבחרת הלאומית לבריטניה למחנה האימונים במידלסבורו ואחר כך למשחק הפלייאוף בגלזגו, מול סקוטלנד, ואולי גם לגמר הפלייאוף, בבלגרד או באוסלו. גם הנבחרת הצעירה תשחק ב-26 במארס במקדוניה במוקדמות יורו 2021.

לאחר שמאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, חזר מאוסטריה ונמצא בבידוד וכמוהו גם המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר, עכשיו מתברר כי על פי הנחיות מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, נאסר כליל על רופאים העובדים בשירות הציבורי לצאת לחו"ל. מבחינת הנבחרות מדובר ברופא הנבחרת, ד"ר אודי קאופמן, וברופא הנבחרת הצעירה, ד"ר דוד אלג'ם.

נכון לעכשיו לא הוחרגה הנבחרת מהתקנות החדשות, למעט כניסתו של הרצוג לארץ. על אף שיש גורמים סביב הנבחרת שמעריכים, בהערכה זהירה, כי משחקי הפלייאוף וכמוהם היורו כולו נמצאים בסכנת דחייה, ייעשו מאמצים לאפשר את יציאתם של קאופמן ואלג'ם עם הנבחרות.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "יש צו כללי של משרד הבריאות, אבל יש חריגים ואנחנו מתואמים בנושא הזה מול המשרד. לא תהיה בעיה". בנבחרת הצטיידו במסכות N-95 לכל היוצאים לבריטניה ב-21 במארס, וכמובן בכפפות חד פעמיות ובאלכוג'ל בכמויות אדירות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי