ברגליים שלו: שלומי אזולאי יכול להרוס למכבי חיפה את האליפות

שלומי אזולאי | אריאל שלום

כשהוא כבר בן 31, הקשר סוף סוף מצא בית שתפור עליו ושנתן לו בעצמו לתפור את המידות - מ.ס אשדוד. סוף סוף הוא יכול לתת את הסיי שלו בנוגע לזהות האלופה. זכריה על שחקן שהקריירה שלו לא ממש הלכה לפי התכניות

(גודל טקסט)

בסוף, זה הכל ברגליים שלו. שלומי אזולאי יכול להרוס הערב (שני) למכבי חיפה את האליפות. אם יהיה טוב, אם יידע לעצור את הירוקים במרכז המגרש ולדחוף את הרפי נידמים קדימה, אם ימצא את עצמו בטעות מול השער ויוכל לשאול את ג'וש כהן לאיזו פינה – וגם ישחיל פנימה בחוכמה – קשר מ.ס אשדוד בהחלט יכול להרוס למכבי חיפה את האליפות.

בן אדם מסתכל על הקריירה של שלומי אזולאי ושואל את עצמו – הוא כועס עליהם? הוא מאוכזב? הוא רוצה להוכיח להם? בכל זאת, הבחור היה קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה. הכל היה אמור לעבוד שם חלק, ובכל זאת הוא מצא את עצמו בליגה א' כמושאל. ועם כל הכבוד לאטרקציה שבהפועל הרצליה של ג'מיל מהשווארמה, לא בטוח שהתוכנית של שלומי אזולאי הייתה לבלות שם כל כך הרבה זמן. אחר כך הוא המשיך לנדוד בין קבוצות, ליגת העל ולאומית, מבלי שקבוצת האם שלו תרצה בשירותיו.

נקמה קטנה כבר הייתה לו, כשכבש מולם את שער הבכורה שלו בליגת העל. זה קרה במדי בית"ר ירושלים, שהחתימה אותו בעסקה משתלמת מבחינתה ושילמה סכום קטן יחסית להפועל ראשון לציון, רגע לפני שמכרה אותו בסכום גדול יחסית למכבי תל אביב, יחד עם אלי דסה. אז, בפעם הראשונה, הגיע שלומי אזולאי לקבוצה גדולה וגם קיבל משבצת להוכיח את עצמו.

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי במדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

והאמת היא שהוא לא ממש קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו. מכבי ת"א השאילה אותו די מהר לקריית שמונה, וכשחזר לקריית שלום זה היה רק כדי לשמש כניצב בעסקת אלירן עטר המוזרה כל כך. וכך, בעצם, הוא מצא את עצמו במכבי חיפה. שם, בגיל 27, הוא באמת היה אמור לפרוץ. ואזולאי באמת התחיל לפרוע שטרות, אבל אז נפצע, וכשחזר, גילה שמכבי חיפה שוב מעדיפה שיתגלח על זקן אחר. ואז, כשבמכבי חיפה העדיפו לשים הרים של כסף על יובל אשכנזי ודולב חזיזה, שלומי אזולאי הלך לאשדוד. ומה נאמר? זו כנראה הייתה ההחלטה הטובה בקריירה שלו.

באשדוד שלומי אזולאי נראה טוב. יש לו כמות הופעות גדולה משרשם בכל קבוצת ליגת על אחרת. יש לו יותר שערים מבכל מקום אחר בו שיחק. אתה מסתכל עליו ורואה שהוא נהנה מהמשחק, ואי אפשר לפספס את זה שאשדוד נהנית ממנו. בשנה שעברה הקבוצה פתחה מגומגם, אבל בפלייאוף התחתון דברים התחברו לה והיא משכה את זה קדימה לעונה הזו. עד כדי כך משכה קדימה, שנראה ששום דבר לא יוצא ממנה את המקום השלישי.

אשדוד ואזולאי כבר ניצחו השנה בבית גם את מכבי ת"א וגם את מכבי חיפה. להתערב במאבק האליפות באופן אקטיבי זו לא משימה גדולה מדי עבורם. עכשיו, כשהוא כבר בן 31, וסוף סוף מצא בית שתפור על המידות שלו (ויותר מזה, בית שנתן לו לתפור את המידות בעצמו) – שלומי אזולאי במצב שהוא יכול לתת את הסיי שלו בכל הקשור לזהות האלופה. אולי בפעם הראשונה בקריירה, זה אשכרה ברגליים שלו.

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי