צפו: הלוחם הישראלי איתי גרשון רשם ניצחון מרשים בבכורה בגלורי 43

איתי גרשון
איתי גרשון | צילום

הישראלי שלט מול דודק הפולני והרשים את השופטים שלאחר שלושה סיבובים קבעו פה אחד: 27:30 לגרשון שרשם ניצחון יוקרתי: "הקרב הלך לסגנון שלי וזה הביא ניצחון"

(גודל טקסט)

הלוחם הישראלי איתי גרשון השיג הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון מרשים במיוחד על רפאל דודק, בקרב הבכורה באירוע גלורי 43 שנערך בתאטרון – 'מדיסון סקוור גארדן'. הלוחם הישראלי ניצח בהכרעת שופטים שקבעו פה אחד 27:30.

הקרב החל דווקא בתקיפה של דודק, שדחק במעט את גרשון לפינה, אך הלוחם הישראלי הצליח להגן על עצמו בהצלחה. התקיפות של הפולני הניעו את גרשון והישראלי נכנס לפעולה בעזרת הבעיטות העוצמתיות הידועות שלו. הלוחם הישראלי הצליח לפגוע ביריבו ותפס את הפיקוד על הקרב, כשדודק ניסה לאגרף את פניו, אך גרשון הצליח להגן בצורה נהדרת והסיבוב הראשון נגמר.


הסיבוב השני התחיל בבעיטה חזקה של גרשון לגופו של דודק, ולאחר מכן בהתחמקות מניסיון אגרוף של הפולני. גרשון השתלט לגמרי על הקרב והתנהל בזירה בביטחון מלא. המומנטום הנהדר של גרשון המשיך עם רצף בעיטות שדודק לא ידע איך להגן על עצמו מהן, ולכן יצא קצת מאיזון בקרב. לקראת תום הסיבוב גרשון חיבר רצף נהדר של אגרופים, וסיים עם ידו על העליונה.

הסיבוב השלישי היה המשך ישיר של הסיבוב הקודם. גרשון המשיך להפגין ביטחון רב, ופתח את הסיבוב עם מספר בעיטות למרכז גופו של דודק. גרשון המשיך בשלו ושלט בסיבוב עד הדקה האחרונה, שדודק נלחץ וניסה להשיג את הנוקאאוט לפני שייגמר הזמן, אך גרשון הגן נפלא וזכה לניצחון בכורה.

איתי גרשון. זכה להניף דגל ישראל בבכורה (אלבום פרטי)
איתי גרשון. זכה להניף דגל ישראל בבכורה (אלבום פרטי)

לאחר הקרב אמר גרשון: "זו גאווה גדולה עבורי לייצג את הארץ בתור הישראלי הראשון בגלורי. לא הופתעתי מדודק. למדתי אותו טוב, ידעתי שהוא קשוח, אבל הצלחתי לקחת את הקרב לסגנון שלי וזה הביא לי את הניצחון".

מאמנו של גרשון, רועי הייזלר, אמר בלעדי לספורט1: "היה ערב מדהים. איתי עבר קרב קשה מול יריב עיקש, אבל עמד במשימה בצורה נהדרת ואני גאה בו. אני רוצה לומר תודה מיוחדת לנותני חסות שלנו: 'פרשקובסקי-חברת בנייה, מועדון רכיבת אופניים-500 וואט, Venum ו-Xwear, שבלעדיהם הקרב לא היה קורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי