MMA: בלאטור ישוב לישראל ב-16 בנובמבר

Bellator
Bellator | יח"צ

שנה שנייה ברצף שארגון אומנויות הלחימה השני בגודלו בעולם ישוב להיכל "מנורה-מבטחים". נועד להט, חיים גוזלי ואולגה רובין יקיימו קרבות כחול לבן באירוע המרכזי, המיין איבנט יהיה על תואר האליפות במשקל נוצה

(גודל טקסט)

BELLATOR MMA חוזרים לישראל. ב- 16 בנובמבר יתקיים אירוע של ארגון ה-MMA ב"היכל מנורה-מבטחים" בתל אביב. זהו הארגון השני בגודלו בעולם בתחום MMA, שזיהה את הפוטנציאל בזירה המקומית בישראל וכבר בשנה שעברה התקיים בארץ אירוע בינלאומי. ההצלחה עלתה על הציפיות, הכרטיסים אזלו תוך ימים ספורים ולכן הארגון שב לישראל.

פטריסיו "פיטבול" פרייר (26-4) – דניאל ויישל (39-9): אליפות במשקל נוצה
ויישל יקבל את הזדמנות לנקום ב"פיטבול" לאחר שהשניים ניהלו את אחד הקרבות הזכורים בשנת 2015, באירוע בלאטור 138. בקרב הראשון בין שני הלוחמים הייתה דרמה גדולה, לאחר שפיטבול הצליח להפוך את הקערה וניצח בנוק-אאוט. המהלך שהפיל את ויישל לקרשים נבחר לתואר "נוק-אאוט השנה". מאז ויישל טיפס במעלה דירוג וכעת הוא מדורג ראשון במחלקת משקל נוצה. מי שיצפה בדריכות בקרב הוא ג'יימס גאלגר האירי, בן טיפוחו של קונור מקגרגור, ועשוי להיות הבא שיתמודד על התואר במשקל 66 ק"ג.

פטריסיו
פטריסיו "פיטבול" פרייר (מימין). יגן על התואר? (טוויטר)

ג'ון סולטר (14-3) – אנטולי טוקוב (25-3)
אחד הקרבות המעניינים ביותר בקטגוריית משקל בינוני של בלאטור ובעל פוטנציאל להיות "הקרב של הלילה" יהיה בין ג'ון סולטר ואנטולי טוקוב. שני היריבים נחשבים למלהיבים ומחסלים ברמה גבוהה עם מאזני קרבות מרשימים והופעות בינלאומיות רבות. יחד הם ניצחו 40 קרבות והפסידו רק בשישה, כך שזה יהיה קרב מהיר שאסור למצמץ בו וכל תוצאה פרט לנוק-אאוט תהיה הפתעה.

כמו כן, ישנה גאווה ישראלית בקנה מידה עולמי: נועד להט וחיים גוזלי, שני הלוחמים הישראלים שזוכים להצלחה בינלאומית בתחום ה-MMA יתמודדו באירוע המרכזי בקרבות בינלאומיים. להט עתיד לעלות לזירה ביום שישי הקרוב (ה-25 באוגוסט) לקרב באירוע בלאטור 182 בניו יורק, מול יריבו המסוכן הנרי קוראלס מברזיל (נושא מאזן 13-3). ניצחון בקרב זה יקרב את נועד לקרב על תואר אליפות העולם. קרב נשי אחד יתקיים באירוע המרכזי, וגם הוא יהיה כחול לבן עם הלוחמת הישראלית אולגה רובין.

נועד להט. ימשיך לייצג את ישראל בכבוד (פייסבוק)
נועד להט. ימשיך לייצג את ישראל בכבוד (פייסבוק)

השנה החליטו המארגנים לעלות את האירוע לרמה גבוהה יותר ויגיע נשיא הארגון, סקוט קוקר, בעל חגורה שחורה דן 7 ואמרגן אירועי קרבות. כמו כן, קוקר הקים את זירת הקיקבוקס "סטרייקפורס". בנוסף, יגיע "הקיסר האחרון" פיודור אמיליאננקו, שנחשב בעיני רבים כלוחם ה-MMA הגדול בכל הזמנים במשקל כבד. זו הפעם הראשונה של אמיליאננקו בישראל. גם אכדת ה-MMA, רויס גרייסי, ישוב לישראל לאחר שנהנה מאוד מביקורו בארץ בשנה שעברה. גרייסי מגיע ממשפחת לוחמים שהציגה לעולם את הג'יו-ג'יטסו הברזילאי, שנחשב לבסיס של תחום ה-MMA.

האירוע המקדים יכלול 13 קרבות של לוחמים ישראליים, המייצגים את הענף בארץ, ויקבלו הזדמנות להרשים את הקהל ואת מקבלי ההחלטות של בלאטור במטרה לקבל חוזה ארוך טווח בארגון.

חיים גוזלי. ישוב לכלוב בישראל (פייסבוק)
חיים גוזלי. ישוב לכלוב בישראל (פייסבוק) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי