MMA: נועד להט הפסיד בבלאטור 182

להט נגד קוראלס
להט נגד קוראלס | אתר רשמי

הלוחם הישראלי לא הצליח לגבור על הנרי קוראלס ובתום שלושה סיבובים השופטים קבעו פה אחד לטובתו של האמריקאי. נועד יגיע לישראל ב-16 בנובמבר לבלאטור 188

(גודל טקסט)
 נועד להט הפסיד אמש (שישי) להנרי קוראלס באירוע בלאטור 182, שנערך בוורונה שבמדינת ניו יורק. הלוחם הישראלי הגיע עם האמריקאי להכרעת שיפוט בתום שלושה סיבובים צמודים, כשהשופטים קבעו פה אחד לטובתו של קוראלס.


"ניאו" החל את הקרב בצורה טובה ונראה תזזיתי בזירה. לעומתו, קוראלס הגיע להתמודדות מפוקס ודרוך וכך התנהל לאורך כל הקרב. האמריקאי הצליח להפתיע את להט עם אגרופים לפנים ואף הצליח להפילו למזרן, אך הישראלי הצליח לחזור לעמדה במהירות. להט הצליח לקחת את קוראלס למזרן וכמעט הכניע אותו בחניקה אחורית, אך האמריקאי הצליח לחמוק מהנעילה.


בתום שלושה סיבובים צמודים, בהם "ניאו" וקוראלס הלמו אחד בשני, והקרב היה הלוך חזור, השופטים קבעו 30-27, 29-28, 29-28 לטובת קוראלס.


לאחר הקרב להט רשם בחשבון האינסטגרם שלו: "לא הלך כמו שרציתי אבל נהנתי מאוד תודה להנרי קורלס שחלק איתי את הרגע הזה, תודה למשפחה שלי, לקבוצה שלי ולכל האוהדים שתומכים בי כל הזמן אוהב את כולכם".


 

Didn't go my way but I had crazy fun and that's all I care about. thank you to mr corallas for sharing this moment with me. to my family my team and all the fans who support me, love you all. – Noad לא הלך כמו שרציתי אבל נהנתי מאוד תודה להנרי קורלס שחלק איתי את הרגע הזה, תודה למשפחה שלי, לקבוצה שלי ולכל האוהדים שתומכים בי כל הזמן אוהב את כולכם. – נועד

A post shared by Noad Lahat (@noad_lahat) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי