צפו בתקציר: ניצחון גדול לאיתי גרשון על ג'סטין הוגטאן ב"גלורי 48"

איתי גרשון
איתי גרשון | האתר הרשמי

הישראלי ניצח לאחר שלושה סיבובים במדיסון סקוור גארדן למרות פתיחה חזקה של האמריקאי. רשם 60 חבטות מוצלחות מתוך 132 ניסיונות, 33 בעיטות מתוך 71 ו-27 אגרופים מתוך 61 ניסיונות

(גודל טקסט)
לוחם הקיקבוקס הישראלי איתי גרשון השיג אתמול (בלילה בין שישי לשבת) ניצחון גדול על ג'סטין הוגטאן ב"גלורי 48", כשלאחר שלושה סיבובים השופטים קבעו פה 27:30 לטובתו של הישראלי באולם המדיסון סקוור גארדן, ניו יורק.


דווקא בתחילת הקרב הוגטאן האמריקאי פתח במתקפה כנגד גרשון, אך הישראלי לא התרגש והחל בעבודת רגליים עם בעיטות נמוכות לרגליו של יריבו. הוגטאן ניסה לחזור כששני ניסיונות של ברך מעופפת נכשלו, וגרשון ניצל זאת כדי להמשיך ולפגוע ברגלו השמאלית של האמריקאי.



הסיבוב השני החל בשליטתו של גרשון כשהחל ללכת קדימה עם אגרופים לפניו של הוגטאן. עד אמצע הסיבוב השני הישראלי הצליח לפגוע ב-15 מתוך 32 ניסיונות, לעומת 3 פגיעות מוצלחות של האמריקאי. גרשון שלט לאורך כל הסיבוב כשהמשיך לשלוח אגרופים לפנים ובעיטות נמוכות לרגלו השמאלית של האמריקאי.


Itay Gershon gets the first W of the night and improves to 2-0 inside the GLORY ring! #GLORY48 continues… pic.twitter.com/s2OFrAiqHR

— GLORY Kickboxing (@GLORY_WS) December 2, 2017

גרשון פתח את הסיבוב השלישי חזק וניסה לפגוע בהוגטאן עם בעיטות גבוהות, למרות שפגע 18 בעיטות נמוכות. הגיוון של הישראלי בלט באגרופים לפניו של הוגטאן, שלא היה מוכן לכך. גרשון המשיך לעבוד על הרגל השמאלית של הוגטאן, שכבר נחלשה כמעט לגמרי עד תום הקרב, וזה ניכר בהתגוננות של האמריקאי.


הדומיננטיות של גרשון התבטאה ב-60 חבטות מוצלחות מתוך 132 ניסיונות, כש-33 בעיטות מתוך 71 ניסיונות של גרשון פגעו בהצלחה ו- 27 אגרופים פגעו מתוך 61 ניסיונות. מנגד, הוגטאן חבט בהצלחה 37 מתוך 112 ניסיונות, מתוכם היו 31 אגרופים מוצלחים ורק 4 בעיטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי