MMA: נתן לוי המריא לארה"ב לנהל מו"מ לקרב הבא

נתן לוי
נתן לוי | אלבום פרטי

הלוחם הישראלי החלים באופן סופי מהשבר בכף ידו, זכר לניצחון ביולי האחרון, טס ללאס וגאס למחנה אימונים ובמהלכו ישוחח עם מספר ארגונים לגם הפעם הבאה שיכנס לכלוב: "אני בריא ומוכן"

(גודל טקסט)
לוחם ה-MMA נתן לוי המריא היום (שני) לפנות בוקר לארצות הברית, כדי לנהל משא ומתן עם מספר ארגונים לקראת הקרב הבא שלו. הישראלי החלים מהשבר בידו, זכר לקרב ביולי האחרון, ולכן עלה על הטיסה ללאס וגאס.


כזכור, לוי נלחם בארגון TUFF-N-UFF בקיץ האחרון נגד ג'ף מלור, אותו ניצח בזכות אגרוף לפנים שהוביל לנעילת גיליוטינה שהכריעה את הקרב. האגרוף גרם לשבר בידו של הלוחם הישראלי, ובמהלך סוף השבוע האחרון לוי קיבל אישור מרופאיו שכף ידו השמאלית החלימה והוא רשאי לחזור לזירה.



בראיון בלעדי לאתר ספורט1 לפני הטיסה לארצות הברית אמר לוי: "מהרגע שהורדתי את הגבס התחלתי להתאמן באיגרוף עם המאמן יעקב דסקלו, ועם איתי מזרחי עבדתי על כוח, סיבולת ושיווי משקל. בהתחלה לא יכולתי לסגור את היד, אז החזקתי כדור קטן ולא פגעתי בכלום, פשוט עבדתי על התנועות באוויר. עבדתי על הבסיס, צעדים והתחמקויות. לאחרונה הרגשתי שיפור גדול בכף היד בזכות אימוני האיגרוף, והאישור מהרופאים נתן לי את החותמת שאני מוכן לקרב הבא".


הישראלי גם שיפר את יכולות הקראטה: "במהלך החודשים האחרונים נסעתי למחנה אימונים ביפן שם חזרתי לבסיס הקראטה שלי, אחרי הרבה זמן שלא הצלחתי לשפר את הבעיטות שלי. מחנה האימונים ביפן הוסיף לי המון. למדתי המון שיטות אימון חדשות, שכעת אני ממשיך לתרגל לבד ואני אגיע לזירה מוכן יותר גם מבחינת הבעיטות שלי".


 

Undefeated MMA Fighter from Israel Karate 3rd degree black belt Kung-fu black belt Traveling the world This is my journey⭐ Follow me & bump this virtual fist

A post shared by Natan Levy (@natan_levy) on



לוחם ה-MMA הוסיף: "ברגע שיכולתי חזרתי להתאמן בג'יו-ג'יטסו ברזילאי עם רועי פריינטה. גם בעבודת הקרקע התחלתי בהדרגה, בהתחלה רק צפיתי באימונים. לפני כחודשיים חזרתי לקרבות קרקע עם כפפות כדי לשמור על היד והקפיצה הגיעה בשבועות האחרונים, שערכתי ספארינג מלא כולל איגרוף ובעיטות".


כעת, לוי מחפש את הקרב הבא שלו, כאשר אחת האופציות המונחות לפניו היא קרב אליפות ב- TUFF-N-UFF. כמו כן, הלוחם הישראלי קיבל הצעות לקרב מארגונים נוספים בארצות הברית, ובמהלך מחנה האימונים בלאס וגאס לוי יכריע לגבי עתידו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי