חובבי הגיימינג חיכו לזה: פורסם טריילר רשמי לפיפ"א 2020

פיפ"א 2020
פיפ"א 2020 | YANN COATSALIOU/AFP/Getty Images

חברת EA שחררה סרטון שבו אפשר להתרשם מכל המאפיינים ותכונות המשחק החדשות. בתפריט: תרגילי כדרור, תיקולים משופרים, סיומות מרהיבות ועוד

(גודל טקסט)

כמו בכל שנה, לקראת תחילתה של עונת כדורגל חדשה, חובבי הגיימינג מחכים בקוצר רוח לגרסה החדשה של משחק הוידאו של פיפ"א. היום (חמישי) שחררה חברת Electronic Arts את הטריילר החדש, שמציג את התכונות והמאפיינים החדשים שנוספו בגרסת 2020.

בסרטון אפשר לראות תכונות משחק של בעיטות חופשיות חדשות, תרגילים למצבי אחד על אחד וסיומות מתוחכמות, בין השאר. אחרי שמוקדם יותר השבוע פורסם כי יובנטוס, אחת הקבוצות הנוצצות ביבשת, חתמה על הסכם בלעדיות עם חברת KONAMI ותהיה זמינה לשחקני 'פרו אבולושן' בלבד, EA הייתה חייבת להגיב וכך עשתה.

במשחק החדש המפתחת שמה דגש על שליטה בכדור, עם מאפיין שיאפשר לכם לבצע דריבל בצורה חלקה יותר. בנוסף, בצד ההגנתי גם מצבי התיקול זכו לחידוד וכעת המגן שלכם יכוון את התיקול לעבר חבר לקבוצה, כך שתצליחו לא רק להפריע להתקפה היריבה אלא גם לזכות באחזקת הכדור.

גם בכל הנוגע לתנועת השחקנים על המגרש, בעיטות לעבר השער, ביצועי שוערים ובעיטות חופשיות ופנדלים בוצעו שיפורים, שמהם תוכלו להתרשם בטריילר המופיע מטה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי