ג'יו ג'יטסו: רוני נסימיאן זכתה במדליית כסף, משי רוזנפלד בארד

דודי בן זקן, רוני נסימיאן, משי רודנפלד, אמיר בוארון
דודי בן זקן, רוני נסימיאן, משי רודנפלד, אמיר בוארון | ההתאחדות איל"ת

לאחר שאלון לוייב זכה בזהב, המשלחת הישראלית ממשיכה לקטוף הישגים באליפות העולם באבו דאבי, הפעם במקצה הנשים - הראשונה גברה על יריבותיה עם בריחי רגליים מרשימים, השנייה זכתה בעודה פצועה

(גודל טקסט)

אליפות העולם בג'יו ג'יטסו הנערכת בימים אלו באבו דאבי, כשהמשלחת הישראלית ממשיכה לקטוף מדליות. רוני נסימיאן (עד 63 ק"ג) זכתה במדליית כסף ובתואר סגנית אלופת העולם. בנוסף, משי רוזנפלד (עד 57 ק"ג) זכתה במדליית ארד.

נסימיאן ניצחה את הקרבות שלה בצורה מרשימה ביותר, כאשר הכניעה את יריבותיה עם בריחי רגליים. מן העבר השני, רוזנפלד עלתה לקרב על מדליית הארד לאחר שספגה פציעה ברגל והצליחה במהלך הקרב להכניע את היריבה מקזחסטן.

הישגים אלו מצטרפים להישגים גדולים נוספים של הנבחרת הישראלית באיחוד האמירויות, כשהגדול ביותר היה הישגו של אלון לוייב שזכה במדליית הזהב. הנבחרת עם הפנים קדימה לסוף השבוע ולמקצה הגברים.

המדליסטיות ביחד עם המאמנים - דודי בן זקן ואמיר בוארון (התאחדות איל
המדליסטיות ביחד עם המאמנים – דודי בן זקן ואמיר בוארון (התאחדות איל"ת)

נשיא ההתאחדות 'איל"ת', אריק קפלן: "אנו גאים בספורטאיות שלנו ,שהוכיחו פעם נוספת את יכולתן באליפות קשה במיוחד. ההתאחדות איל"ת השקיעה ותמשיך להשקיע בהן וביתר הספורטאיות בכדי שימצו את יכולתן ויביאו כבוד לישראל. אנו מחכים עתה ומקווים שהבנים ימשיכו את ההצלחה, ויביאו מדליות בדומה לצעירים ולבנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי