מנהלו של חביב ענה למקגרגור: "יכול להילחם בקרב חימום"

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | Steve Marcus/Getty Images

עלי עבדלאזיז, מנהלם של ג'ייצ'י ונורמגומדוב ענה ללוחם האירי שהתבטא בחומרה ברשתות החברתיות: "הוא קיבל הזדמנות להילחם בינואר ובחר בקרב הקל"

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור משתוקק לקרב, והוא סימן את האלוף הזמני של ה-UFC במשקל קל, ג'סטין ג'ייצ'י, כמטרה החדשה שלו. האירי שמחזיק במאזן 22:4, התפוצץ ברשתות החברתיות אתמול בלילה בדרישה להילחם באלוף החדש שגבר על טוני פרגוסון בקרב המרכזי שנערך ביום שבת האחרון במסגרת UFC 249, למרות שהקרב המתוכנן לג'ייצ'י הוא נגד חביב נורמגומדוב, הנמסיס המיתולוגי של האירי.

"האוהדים עושים את הספורט" מקגרגור רשם בטוויטר והמשיך בזעם: "צפיתי ב-UFC 249, התנגדתי לחזור לזירה בלי אוהדים, אבל זה יהיה התענוג שלי להפגין את הכוח שלי עליהם ללא רעשי רקע. הקרב הזה זה אני נגד ג'סטין, כי חביב הוא לוחם הבקבוקים הכי גדול בענף. מבטיח". קונור המשיך ופנה לאלוף הזמני של ה-UFC באופן אישי: "ג'סטין, אין שום סכנה בקרב עם מישהו שמחבק רגליים, כולנו יודעים. תנסה לרקוד מסביב לאיום האמיתי. אני הולך לשחוט אותך. את השיניים שלך אני אשים על שרשרת מז***נת. אתה מפקפק בכישורים שלי כאבא? אתה פא***ג מת".

קונור התייחס לציוץ של ג'ייצ'י מ-2019, בו כתב על האירי: "בן אדם, אבא ובעל מחורבן", הלוחם בן ה-31 גם שיבח את פרגוסון על הקשיחות שלו בהפסד לג'ייצ'י, הראשון שלו בקריירה אחרי 13 קרבות.

המילים הקשות של מקגרגור לא עברו בשקט, ועלי עבדלאזיז, מנהלם של חביב נורמגומדוב וג'סטין ג'ייצ'י, שהותקף מילולית ע"י מקגרגור כמה פעמים, הגיב ל-ESPN על דבריו ואמר שאין סיכוי שהאירי יקבל הזדמנות לתואר.

"כרגע אנחנו בחודש הרמאדן, לכן אני לא אוכל לדבר על אף אחד מתוך כבוד לחג. הוא קיבל הזדמנות להילחם עם ג'סטין בינואר ובחר בקרב הקל. עכשיו שני המלכים של החטיבה ייפגשו, וקונור יכול להילחם בקרב החימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי