אביו של נורמגומדוב במצב קשה: "מעל 20 קרובי משפחה נדבקו בקורונה"

חביב נורמגומדוב ואביו, עבדולנאמפ
חביב נורמגומדוב ואביו, עבדולנאמפ | Kirill KUDRYAVTSEV / AFP

נורמגומדוב הודה כי אביו, עבדולמנאפ, עבר ניתוח לב ונמצא במצב קשה בעקבות הסיבוכים שעלו מן הנגיף: "מתפללים ל'אללה' שיחזיר אותו אלינו"

(גודל טקסט)

אלוף ה-UFC הבלתי מנוצח במשקל קל, חביב נורמגומדוב אישר הלילה (בין שני לשלישי) ברוסיה את הדיווחים לפיהם אביו נמצא במצב קשה בעקבות הקורונה. בלייב באינסטגרם הוא סיפר כי עבדולמנאפ נורמגומדוב, אביו ומאמנו, עבר ניתוח לב בעקבות הסיבוכים שעלו מן הנגיף. הוא עודד אנשים מסביב לעולם להיזהר ולשמור על ריחוק חברתי לנוכח הנגיף. 

"במקרה האישי שלי, מעל 20 בני משפחתי נדבקו מקורונה. מעל 20 אנשים שאני מכיר שוכבים בבתי חולים וחלקם נפטרו. הורים של חברים וקרובי משפחה שלי מתו. קשה מאוד להתמודד עם זה. יש הרבה דיווחים באינטרנט על אבא שלי. נכון לעכשיו, הוא בבית חולים, והוא במצב קריטי בעקבות נגיף הקורונה". סיפר חביב בפתיחות אופיינית. "הוא עבר ניתוח לב בשנה שעברה והסיבוכים מהנגיף השפיעו עליו. הוא נזקק לניתוח נוסף כרגע, והוא נמצא במצב מאוד מאוד קשה. אנחנו מתפללים ל'אללה' שיחזיר אותו אלינו".

אביו של חביב זכה לקרדיט רב מבנו, ויחד עם מאמנו בארה"ב, חבייר מנדז והמנהל האישי שלו, עלי עבדלעזיז, נחשבים לדמויות המשמעותיות ביותר בקריירה המצליחה שלו. עבדולמנאפ הכיר את אומנויות הלחימה לבנו כבר מגיל צעיר. משפחת נורמגומדוב חיה בדגאסטן וידועה כמשפחה מוסלמית הדוקה.

 
נורמגומדוב היה אמור לפגוש את טוני פרגוסון ב-UFC 249 שנערך ב-18 לאפריל, אך נאלץ לבטל את הקרב בעקבות הנגיף. פרגוסון פגש את ג'סטין ג'ייצ'י במקום, והאחרון ניצח וזכה בתואר אלוף המשקל הקל הזמני של UFC.

במאזן 28:0, חביב עדיין לא הודיע מתי יחזור לאוקטגון, ולא השתתף בקרב רשמי מאז שניצח את דסטין פורייה ב-7 לספטמבר 2019. (UFC 242). הבעלים של הארגון, דנה וייט, חיזק את ידו ושלח את תפילותיו לבריאות אביו, אך עם זאת הבהיר כי הוא מתכונן לקרב בין נורמגומדוב לג'ייצ'י בספטמבר 2020.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי