כתב אישום הוגש נגד ג'וש המילטון בשל הכאת בתו

ג'וש המילטון
ג'וש המילטון | Ronald Martinez/Getty Images

מסתבך: כוכב הבייסבול לשעבר של טקסס ריינג'רס (38) עלול להיכנס לכלא לתקופה של שנתיים עד עשור. לפי המשטרה, האמריקאי הכה את בתו ב-30 בספטמבר ושלח לה אגרופים לאחר שהתרגז. סנגוריו טוענים: חף מפשע

(גודל טקסט)

ג'וש המילטון מסתבך. נגד כוכב הבייסבול לשעבר (38), ששיחק בטקסס ריינג'ס, הוגש כתב אישום הלילה (רביעי) לאחר שביתו בת ה-14 התלוננה שהכה אותה. המילטון עצמו הסגיר את עצמו לרשויות ב-30 באוקטובר. אם יורשע, הוא עומד בפני עונש מאסר של שנתיים עד עשר שנים.

 
 
סנוגריו אומרים כי אינו חף מפשע ואלה עלילות שווא. בתו בת ה-14 אמרה לאמה, אשתו לשעבר של המליטון, כי אביה הכה אותה לאחר שהתרגז מהערה ממנה. לפי החקירה, בתו של המילטון אמרה למשטרה כי התעלל בה ב-30 בספטמבר. היא טוענת כי התגובה שלה ומשהו שאמרה הרגיז אותו מאוד, ולכן השליך לעברה בקבוק מים כמעט מלא, הכה אותה בחזה, צעק עליה וקילל אותה.
 
 
בהמשך הוא לקח את הכיסא עליו הניחה את כפות רגליה, זרק אותו, שבר אותו. הוא תפס אותו בכתפיים, הרים אותה, היא נפלה על הריצפה ולקח אותה בכוח לחדר השינה. הילדה טענה שבשלב זה אמרה לו "אני מצטערת", ובכל זאת הכרה את רגליה ביד פתוחה ונתן לה אגרוף. "אני מקווה שתלכי מול השופט האמיתי ותגיד לו איזה אבא נורא אני", אמר בזעם והוסיף שהוא לא רוצה לראות אותה יותר.
 

הקריירה של המילטון הייתה מבטיחה, לאחר שהיה הבחירה הראשונה בדראפט ב-1999, אך היא נהרסה כמעט לחלוטין על ידי התמכרות לקוקאין ואלכוהול. הוא חזר לבייסבול עם סינסינטי ורשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הגדולה ב-2007. היה חלק משתי הקבוצות בסדרה העולמית ונכלל חמש עונות באולסטאר. ב-2013, כשנחשב לכוכב הגדול ביותר בליגה, חתם על עסקה בשווי 125 מיליון דולר לחמש שנים עם לוס אנג'לס איינג'לס, ונפרד מטקסס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי