רעידת אדמה בפורמולה1: סבסיטאן פטל עוזב את פרארי

סבסטיאן פטל
סבסטיאן פטל | Mark Thompson/Getty Images

הנהג אישר את סיום דרכו בקבוצה בתום חמש שנים לאחר שסירב להצעה להאריך את ההתקשרות בתמורה לקיצוץ משמעותי. ישנם גם דיווחים שהוא שוקל לפרוש

(גודל טקסט)

האם אלוף הפורמולה 1 ארבע פעמים, סבסיטאן פטל הגרמני, על סף פרישה? לפי דיווחים הבוקר (שלישי) בגרמניה ובאיטליה, הנהג של קבוצת פרארי מסיים את חוזהו בסוף השנה ולאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת ההתקשרות, הוא גם שוקל לסיים את הקריירה.

בפרארי סירבו להגיב לידיעה על כך שפטל צפוי לעזוב עם תום חוזה, אולם לפי העיתון הגרמני "בילד", פטל בן ה-32 סירב להצעת פרארי וזמן קצר לאחר הפרסום הנהג אישר את הדיווח על הפרידה: "המטרה שלי היא לסיים את התקופה הארוכה והיפה בפרארי עם רגעים שנזכור כולנו ויתווספו לאלו שחווינו עד כה. בהחלטה שלי לא היה שום שיקול כספי וזה כלל לא שיחק תפקיד, לא כך אני מקבל החלטות משמעותיות בחיי וזה לא ישתנה – מה שקרה בחודים האחרונים השפיע על סדר העדיפויות בחיים ואני אקח כעת את הזמן כדי להחליט על עתידי".

לטענת "גאזטה דלו ספורט", פרארי הציעה לפטל להאריך את החוזה בשנה אחת תמורת קיצוץ משמעותי בשכר והוא כאמור סירב. מי שצפוי להחליף אותו בפרארי הוא אחד מבין דניאל ריקרדו או קרלוס סאיינס

פטל הגיע לפרארי ב-2015 אחרי שזכה בכל התארים עם רד בול, מכיוון שרצה ללדת בדרכו של המודל לחיקוי שלו, מיכאל שומאכר שזכה בחמש מתוך שבע אליפויות בשנים 2000-2004. עם זאת, מאז הצטרף לפרארי לפני חמש שנים כנהג הבכיר, הישג השיא שלו היה המקום השני, אליו הגיע פעמיים בשנים 2017 וב-2018. בשנה שעברה סיים רק במקום החמישי, בעוד מרצדס זכתה בשש אליפויות רצופות, חמש מתוכן על שמו של לואיס המילטון.


רעידת אדמה בפורמולה 1(Dan Istitene/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי