המחליף של סבסטיאן פטל בפרארי: קרלוס סאינס

קרלוס סאינס
קרלוס סאינס | Mark Thompson/Getty Images

קבוצת מקלארן הודיעה על החלפתו של הנהג הבכיר בדניאל ריקרדו, הספרדי יתפוס את מקומו של הגרמני החל מהשנה הבאה. וגם: האם פרננדו אלונסו בדרך לקאמבק נדיר לפורמולה1?

(גודל טקסט)

בסך הכל יומיים חלפו מאז שהאדמה בפורמולה1 רעדה ונודע כי סבסטיאן פטל עוזב את קבוצת פרארי לאחר חמש שנים, דיווחים שהתפרסמו בגרמניה ובאיטליה ופטל עצמו אישר בהודעה לתקשורת (אולם לא התייחס לאפשרות שיפרוש), וכבר היום (חמישי) הכריזה פרארי על המחליף: קרלוס סאינס, שיצטרף החל מ-2021

כידוע, סאינס הספרדי בן ה-25, יליד מדריד, רשם ב-2019 את הישג השיא שלו בפורמולה1, כאשר סיים במקום השישי בשנתו הראשונה בקבוצת מקלארן. הוא החל את דרכו ב-2015 בטורו רוסו ובשנת 2017, כחלק מהסכם סיבובי שחתמה קבוצתו, הושאל לרנו ובשנה שעברה למקלארן. 

עונת הפורמולה ב-2020 כלל לא יצאה לדרך וספק אם תיערך השנה, אבל כאמור הנהגים נמצאים תחת חוזים ומכאן שעזיבת פטל והחלפתו בסאינס יתבצעו רק לקראת עונת הפורמולה1 ב-2021. את סאינס, אגב, יחליף במקלארן דניאל ריקרדו האוסטרלי, שלמעשה היה המועמד השני של פרארי להגיע במקום פטל. 


ועוד בפורמולה 1, לפי "סקיי" בהחלט קיימת האפשרות שקאמבק אדיר ישלים פרננדו אלונסו הוותיק, בן 38, ששנתיים אחרי פרישתו מהענף כעת הוא שוקל לשוב להתחרות בקבוצת רנו הצרפתית, עבורה נהג לפני 12 שנה. 


סאינס על המסלול. המחליף של פטל (Mark Thompson/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי