לואיס המילטון הודה: "שקלתי לפרוש בגלל הקורונה"

לואיס המילטון
לואיס המילטון | Robert Cianflone/Getty Images

האלוף הבלתי מעורער של הפורמולה1 סיפר על הקשיים שחווה: "התעוררתי והרגשתי ריק, שאלתי את עצמי האם אמשיך להתחרות?". בהמשך הוסיף שהמחשבות האלה חלפו מייד: "לעזאזל, אני אוהב את מה שאני עושה"

(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה עצרה את הספורט העולמי ליותר מחודשיים, ללא יוצא מן הכלל. לאחר דבריו של הטנסיאי רוג'ר פדרר שהודה שאין לו חשק להתאמן, לואיס המילטון, ששולט בפורמולה1 בצורה בלתי מעורערת בשש השנים האחרונות, הצטרף לתחושות הקשות והודה בראיון כי שקל לפרוש. להמילטון (35), שנמצא בשנה האחרונה בחוזה המרצדס שלו, הייתה השנה הזדמנות להשוות את שיאו של מיכאל שומאכר שזכה שבע פעמים בתואר F1.

 
אלוף הפורמולה1 הנוכחי, שזכה בתואר בפעם השלישית ברציפות ב-2019 והשישית בסך הכך, סיפר כי היו לו ימים בהם נאבק להשיג ולו קצת מוטיבצייה שכן חיכה לגלות מתי עונת 2020 עשויה לצאת לדרך. בסרטון ממרצדס אמר המילטון: "יש ימים בהם אני מתעורר ומרגיש ריק. אין לי מוטיבצייה להתאמן. אני שואל 'היי, לאן אנחנו הולכים, מה הלאה? אני אמשיך להתחרות? אולי כדאי לי לפרוש?". בהמשך הודה שהמחשבות הרעות האלה חלפו לאחר שעה: "לעזאזל, אני אוהב את מה שאני עושה, אני חייב להזכיר את זה לעצמי".
 
 
המילטון דיבר במהלך שבוע המודעות לבריאות הנפש והוסיף: "הכי חשוב זה להרגיש טוב עם עצמך ולאהוב את עצמך. ממש הקדשתי זמן רב לנושא הזה, להכיר בדברים שאתה עושה טוב זה פשוט בזמן שאתה מצליח, אבל גם כשאתה נכשל עלייך לדעת שזה בסדר. אסור לך להיות קשה עם עצמך".


המילטון. ימים קשים (Robert Cianflone/Getty Images)
 

 
"אם אנחנו לא משתפרים וצומחים בימים האלה אז מה אנחנו עושים? ברור שאתה מבזבז את הזמן בשכיבה על הגב. יש אנשים שיש להם את הדברים האלה במוח. צריך להרפות, למצוא את מה שאתה אוהב ולעשות את זה. שום דבר לא יעצור אותי".
 
F1 מקווה לחזור בתחילת חודש יולי עם מירוצי גב אל גב באוסטריה, לפני שיתקיים הסילברסטון, אם כי האירוע הבריטי נותר בסימן שאלה לאור החלטת הממשלה שכל מי שחוזר לבריטניה החל מהשמיני ביוני יצטרך להיכנס לבידוד של שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי