לואיס המילטון חתם לשנתיים נוספות במרצדס

לואיס המילטון | Darko Vojinovic - Pool/Getty Images

הנהג בן ה-36 האריך את חוזהו בקבוצה שעמה זכה בשש מתוך שבע האליפויות שלו בפורמולה 1 ויישאר בה עד תום 2023, כששכרו אמור לעמוד על כ-40 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

אלוף העולם בפורמולה 1, לואיס המילטון, חתם היום (שבת) על הארכת חוזה במרצדס לשנתיים נוספות, עד תום 2023. הבריטי בן ה-36 זכה בשבע אליפויות העולם, שש מתוכן מאז שהצטרף לקבוצה הגרמנית, אליה עבר ממקלארן ב-2012. בעונה הנוכחית המילטון שואף לשבור את שיאו של מיכאל שומאכר ולהפוך לנהג הראשון שמשלים שמונה זכיות באליפות, כאשר נכון לעכשיו הוא מדורג שני מאחורי מקס ורסטאפן.

המילטון, הנהג השחור היחיד בתולדות הפורמולה 1, שניצל לא אחת את מעמדו כדי לקדם מגוון ושוויון בענף, אמר לאחר החתימה על החוזה החדש: "קשה להאמין שעברו תשע שנים מאז שאני עובד עם הקבוצה המדהימה הזו ואני נרגש להמשיך את שיתוף הפעולה בינינו לעוד שנתיים. השגנו כל כך הרבה ביחד, אבל עדיין יש לנו עוד הרבה מה להשיג, הן על המסלול והן מחוצה לו. אני גאה ואסיר תודה על התמיכה שקיבלתי ממקלארן בניסיוני לשפר את המגוון והשוויון בספורט שלנו".

על אף שבדיווחים מסוימים נטען כי הבריטי קיצץ בשכרו, ככל הנראה אין אמת בדבר והמילטון יחזור בשנה הבאה לסכומים שהתרגל לקבל לפני הקורונה: כ-40 מיליון ליש"ט בשנה. אשתקד הנהג המצליח הסכים לחתום רק לשנה אחת במקלארן, דבר שעורר סימני שאלה בנוגע להמשך דרכו בקבוצה ובסבב בכלל, אך חידוש ההתקשרות שלו מבטיח כי הוא ימשיך להתחרות עד גיל 38 לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי