שחקני ה-NFL כרעו בהמנון, אלופת ה-NHL תגיע לבית הלבן

שחקני בולטימור
שחקני בולטימור | Gettyimages

בליגת הפוטבול ממשיכים להגיב בחריפות לדבריו של נשיא ארצות הברית, קבוצת ההוקי פיטסבורג פינגווינס שברה את החרם

(גודל טקסט)
הסכסוך בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מחריף: לאחר שהנשיא קרא להחרים את שחקני הפוטבול שיביעו חוסר כבוד כלפי הדגל או ההמנון, הגיעה התגובה של השחקנים.


שחקני בולטימור וג'קסונוויל שילבו ידיים וכרעו ברך בעת שירת ההמנון היום (ראשון) לפני המשחק ביניהן במסגרת המחזור השלישי בליגת ה-NFL. מיד לאחר מכן כולם נעמדו בעת השמעת ההמנון הבריטי.




כזכור טראמפ קרא אמש להשעות את השחקנים שלא יכבדו את סמלי ארה"ב והיום החריף את הטון כשכתב בחשבון הטוויטר: "אם אוהדי ה-NFL יסרבו ללכת למשחקים עד שהשחקנים יפסיקו לא לכבד את הדגל והמדינה שלנו, נראה את השינוי קורה במהירות. צריך לפטר או להשעות אותם. הרייטינג של הענף בירידה, המשחקים משעממים והרבה אנשים לא מגיעים כי הם אוהבים את המדינה שלנו. הליגה צריכה לגבות את המדינה".


שחקני בולטימור וג'קסונוויל (gettyimages)
שחקני בולטימור וג'קסונוויל (gettyimages) 


אלופת ה-NHL הודיעה: נגיע לבית הלבן

בתוך כל הספורטאים שמחרימים את הנשיא טראמפ, יש גם כאלה שמתנהלים אחרת. אלופת ה-NHL (ליגת ההוקי המקצוענית בארה"ב), פיטסבורג פינגווינס, הודיעה שתגיע לביקור המסורתי בבית הלבן. 


"פיטסבורג מכבדת את מוסד לשכת הנשיא ואת המסורת הארוכה של קבוצות אלופות שמגיעות לביקור בבית הלבן", נכתב בהודעת המועדון. "כל חילוקי דעות פוליטיים יכולים לבוא לידי ביטוי בדרכים אחרות, אבל אנחנו את זכויותיהם של אנשים וקבוצות אחרות להביע את עצמם כרצונם". 


טראמפ הגיב כצפוי בשביעות רצון: "פיטסבורג קבוצה נהדרת. סולידריות מעולה עם ההמנון הלאומי והמדינה שלנו".

Please to inform that the Champion Pittsburgh Penguins of the NHL will be joining me at the White House for Ceremony. Great team!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 24 בספטמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי