הפטריוטס ניצחו 3:13 את הראמס, אליפות שישית לטום בריידי

ניו אינגלנד פטריוטס
ניו אינגלנד פטריוטס | AFP

במשחק הגנתי והזוי בסופרבול ה-53, עם טאצ'דאון אחד בלבד שבע דקות לסיום, הקווטרבק בן ה-41 הפך למבוגר ביותר שזוכה בתואר. בליצ'יק המאמן המבוגר ביותר, ניו אינגלנד זכתה בתואר בפעם השלישית בחמש שנים

(גודל טקסט)
ענף הפוטבול ראה הרבה קבוצות ואנשים עושים היסטוריה, והלילה (בין ראשון לשני) נרשמה עוד אחת כזאת. ניו אינגלנד פטריוטס ניצחו 3:13 את לוס אנג'לס ראמס בסופרבול וזכו בתואר בפעם השנייה תוך שלוש שנים והשישית בסך הכל, בגמר עם כמות הנקודות הנמוכה ביותר אי פעם.


עוד מישהו שעשה היסטוריה הוא כמובן טום בריידי. הקווטרבק הוותיק רשם זכייה שישית בתואר בקריירה המדהימה שלו, ובגיל 41 הוא הפך לוותיק ביותר שעונד את הטבעת. גם המאמן הבלתי נגמר שלו ביל בליצ'יק, שהפך אותו לקווטרבק הטוב ביותר בכל הזמנים, הפך למבוגר ביותר בתחומו – בגיל 66.


אחרי ההפסד הדרמטי לפילדפליה בסופרבול שעבר, בריידי והפטריוט לא התכוונו לוותר על התואר הפעם והקבוצה שתמיד פייבוריטית לזכייה שיחקה עם טקטיקה הגנתית במיוחד. אף קבוצה לא השיגה נקודות עד עמוק בתוך הרבע השני, כשסטיבן גוסטקובסקי כבש מ-42 יארד בניסיון השני שלו והעלה את ניו אינגלנד ל-0:3.


SIX. pic.twitter.com/Dnex14hJxs

— New England Patriots (@Patriots) February 4, 2019


הראמס השוו ברבע השלישי, והמשחק הלך לדקות האחרונות שלו כשאף אחת מהקבוצות לא מתקרבת לניצחון. עד שבריידי מסר לגרונקובסקי, ומשם הכדור הלך לסוני מישל שהצליח סוף סוף להשיג טאצ'דאון, אחד ויחיד במשחק. זה נגמר עם עוד בעיטה מוצלחת של גוסטקובסקי מ-41 יארד כדי לקבוע 3:13 בסיום וסופרבול שישי ב-18 שנה לפטריוטס, שייזכרו לעוד הרבה זמן בתור קבוצת הפוטבול הטובה ביותר בהיסטוריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי