אחרי 20 עונות, טום בריידי הודיע: אני עוזב את ניו אינגלנד

טום בריידי
טום בריידי | Gettyimages

רעידת אדמה ב-NFL: הקוואטרבק האגדי ששיחק בבוסטון במשך 20 עונות סיים את חוזהו ויעזוב את הפטריוטס לאחר סאגה ארוכה. "למרות שקריירת הפוטבול שלי תמשיך במקום אחר, מודה לכם על הכל"

(גודל טקסט)

רעידת אדמה ב-NFL. הגיבור הבלתי מעורער של בוסטון, הקוואטרבק של הניו אינגלנד פטריוטס ב-20 העונות האחרונות ומי שנחשב בעיני רבים לשחקן הגדול ביותר ששיחק בעמדה הזאת בכל הזמנים, טום בריידי, הודיע היום (שלישי), בצל מכת הקורונה העולמית, על החלטתו לעזוב את הקבוצה שבחרה אותו לפני 20 שנים, בדראפט 2000 עם הבחירה מספר 199.

בריידי בן ה-42, סיים את חוזהו בתום עונת נפילה בה רשם את הממוצעים הגרועים ביותר בקריירה שלו, ולאחר ספקולציות רבות בחודשים האחרונים, הודיע הבוקר בפוסטים באינסטגרם על החלטתו להמשיך את קריירת הפוטבול שלו במקום אחר.

"אני מודה לכם על מה שלימדתם אותי ב-20 השנים האחרונות, למדתי מכולם. נתתם לי למקסם את הפוטנציאל שלי כשחקן פוטבול וזה מעבר למה שיכולתי לקוות. הדברים שהשגנו ביחד גרמו לי להרבה אושר ואשמור את הלקחים איתי לנצח. לא יכולתי להיות הגבר שאני היום בלעדיכם… למרות שקריירת הפוטבול שלי תימשך במקום אחר, אני מעריך את הכל ומודה לכם על ההישגים הקבוצתיים הנפלאים"

בריידי כבר הודיע שמטרתו היא לשחק בגיל 45, דבר שבעיני רבים נתפס כבלתי אפשרי בענף ספורט אלים כמו פוטבול. בעונתו האחרונה בפטריוטס, הביע מספר פעמים את חוסר שביעות רצונו מהסגל שנבנה סביבו, וחוסר ההסכמות לגבי הארכת חוזהו לאחר שהסכים לוותר על משכורות אדירות לאורך השנים מקבוצות אחרות, סללו את הדרך לסיום הרומן. הבאקנירס, הריידרס והצ'רג'רס כבר הביעו רצון להחתים את הכוכב המזדקן.

מאז שתפס את מקומו כקוואטרבק הפותח של הפטריוטס בשנת 2001, יחד עם ביל בליצ'ק ותחת הבעלות של רוברט קראפט, הובילו את הקבוצה לחמש אליפויות ולאחת השושלות המוצלחות ביותר בהיסטוריה של הפוטבול האמריקאי.

בריידי שבר 15 שיאי סופרבול, זכה שלוש פעמים בתואר ה-MVP (בשנים 2007,2010,2017), נבחר ארבע פעמים לשחקן המצטיין של הסופרבול, והוביל את קבוצתו ל-13 ניצחונות בעונה הסדירה במשך 12 עונות, הכי הרבה בכל הזמנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי