טראמפ: "נמאס לי לראות משחקים שנערכו לפני 14 שנה"

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ | Gettyimages

נשיא ארצות הברית רוצה להחזיר את הספורט והוא עתיד להתייעץ עם הקומישינרים של הליגות הבכירות ועם מספר בעלי קבוצות במטרה לשוב לפעילות בהקדם

(גודל טקסט)

סיבה לאופטימיות עבור האוהדים? נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז הלילה (בין שלישי לרביעי) כי הוא מתכוון לקיים סבב שיחות עם הקומישינרים של הליגות הבכירות ועם חלק מבעלי הקבוצות במטרה להחזיר את הספורט במדינה לפעילות בהקדם.

"חייבים להחזיר את הספורט, נמאס לי לצפות במשחקי בייסבול שנערכו לפני 14 שנה", כך אמר הלילה טראמפ. באותן שיחות צפויים להשתתף הקומישינרים רוב מנפורד (MLS), אדם סילבר (NBA) ורוג'ר גודל (NFL), כמו גם בעלי הקבוצות ג'רי ג'ונס (דאלאס קאובויס), מארק קיובן (דאלאס מאבריקס) ורוברט קראפט (ניו אינגלנד).

במקביל ובמרכז דבריו, טראמפ הודיע כי ארצות הברית תפסיק לממן את ארגון הבריאות העולמי. לדבריו של טראמפ, הארגון כשל במילוי אחר חובותיו הבסיסיות, ושיתף פעולה עם "דיסאינפורמציה" של הממשל הסיני בנוגע להתפרצות מגיפת הקורונה.

טראמפ הסביר כי העובדה שהארגון סייע, לכאורה, לסין להסתיר מידע, גרמה לכך שהנגיף התפשט בצורה רחבה יותר ממה שיכולה הייתה להיות, ובתמותה גבוהה יותר. ארצות הברית הייתה המממנת הגדולה ביותר של הארגון, ובשנת 2019 העבירה לו 400 מיליון דולר, כ-15 אחוזים מתקציבו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי