חלפה שנה ושום דבר לא השתנה: סינסינטי שוב תשחק בגמר ה-AFC בקנזס סיטי

היידן הרסט מסינסינטי חוגג טאצ'דאון. הבנגאלס שוב בגמר ה-AFC | GettyImages, Cooper Neill

הבנגאלס הרשימו הגנתית והתקפית וניצחו 10:27 בבפאלו תחת שלג כבד כדי לנסוע, כמו אשתקד, לארוהד. סן פרנסיסקו גברה על דאלאס 12:19 ותשחק בפילדלפיה

(גודל טקסט)
שחקן סינסינטי בנגאלס ג'יידן הרסט
היידן הרסט מסינסינטי חוגג טאצ'דאון. הבנגאלס שוב בגמר ה-AFC | GettyImages, Cooper Neill

בשנה שעברה הגיעה סינסינטי בנגאלס לקנזס סיטי, הפתיעה עם ניצחון בגמר ה-AFC ועלתה לסופרבול. השנה תהיה לה הזדמנות לעשות את זה שוב, לאחר שניצחה בבפאלו 10:27. במשחק המאוחר גברה סן פרנסיסקו על דאלאס 12:19 ותפגוש בפילדלפיה את האיגלס.

בפאלו – סינסינטי 27:10

בתחילת העונה פנטזו בבפאלו על חזרה לסופרבול לראשונה לאחר 30 שנה, אבל לסינסינטי היו תוכניות אחרות. הבנגאלס, עד לא מכבר אחת הנמושות של ה-NFL, המשיכה את הקו בו החלה בשנה שעברה – לנצח בכל מקום ובכל תנאי מזג אוויר. השלג הכבד והקהל הביתי החם בצפון ניו יורק לא הרתיעו את ג'ו בורו והטיגריסים, שהלמו בבילס ויטוסו בשבוע הבא לקנזס סיטי, המקום בו ניצחו בגמר ה-AFC אשתקד כדי להעפיל לסופרבול.

בפאלו קיוותה לשאוב השראה מהנוכחות של דמאר המלין, שכמעט קיפד את חייו במפגש הקודם בין הקבוצות, באצטדיון, אבל לבנגאלס היו תוכניות אחרות. כבר בדרייב הראשון מסר בורו לג'מאר צ'ייס מ-28 יארד לאנדזון – 0:7 לבפאלו. בהמשך הרבע מצא בורו את היידן הרסט וזה כבר 0:14 מהמם לאורחים.

ג'וש אלן, מהקוורטרבקים הטובים במשחק, לא מצא תשובה ברבע הראשון. בשני הוא כבר נכנס לריכוז והצליח להנהיג מהלך שבסיומו נכנס בעצמו לאנדזון – 7:14 ותקווה לבפאלו. אלא שסינסינטי חזרה ליתרון דו ספרתי בזכות שער שדה של אוואן מקפירסון וירדה להפסקה ביתרון 7:17. במחצית השנייה חזרה בפאלו לפיגור של טאצ'דאון – 10:17, אולם גיחה של ג'ו מיקסון לטאצ'דאון ושער שדה נוסף העלו ל-10:27 ולמעשה סגרו את סיפור המשחק.

בורו סיים עם 242 יארד ושני טאצ'דאונים, מיקסון רשם 105 יארד וגיחה אחת מעבר לקו. בבפאלו סגר אלן 264 יארד עם איבוד אווירי ללא טאצ'דאון במסירה.

סן פרנסיסקו – דאלאס 12:19

קשה למצוא מועדונים אומללים כמו דאלאס. יותר מ-25 שנה מנסים הקאובויס לחזור לסופרבול, אבל בכל פעם הם פשוט לא מספיק טובים, והלילה הפסידו במשחק הגמר האזורי השביעי ברציפות שלהם. אחרי 9:9 בסיום הרבע השלישי העלה כריסטיאן מקאפרי את הניינרס ליתרון בגיחה קצרה ורשם את הטאצ'דאון היחיד של הניינרס במשחק – 9:16. ברט מאהר (עוד נחזור אליו) צימק בשער שדה ל-16:12, רובי גולד הבקיע את הרביעי שלו בהתמודדות – 12:19, ודאלאס יצאה לדרייב על עונה שלמה. דאק פרסקוט, עם שני איבודים במחצית הראשונה, לא צלח את הגנת הניינרס, ושלוש דקות לסיום, עם שלושה פסקי זמן, בחר המאמן מייק מקארתי בבעיטת הרחקה. הניינרס הצליחו להוריד זמן מהשעון, וכשהכדור חזר לדאלאס כבר לא ממש היה לה זמן להתקדם.

ברוק פרדי מסר ל-214 יארד, 95 מתוכם תפס ג'ורג' קיטל הבלתי נלאה. מקאפרי סיים עם 35 יארד בלבד. בדאלאס, 206 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לדאק פרסקוט. ומה לגבי מאהר, אתם שואלים? אחרי הפיאסקו של השבוע שעבר הוא שוב החטיא בעיטת המרה. לפחות זה כבר לא יקרה יותר השנה.