בפעם השנייה בתוך שנה: טום בריידי הודיע על פרישה מפוטבול

הפוזה המוכרת. בריידי | GettyImages, Kevin Sabitus

בריידי בן ה-45 שלח הודעה מצולמת בטוויטר: "מודה לכל אחד על התמיכה, הפעם הודעת הפרישה היא לתמיד. תודה שיכולתי לחיות את החלום"

(גודל טקסט)

"אגיע לנקודה מיד: אני פורש מפוטבול, לתמיד".

כך פתח טום בריידי את ההודעה המצולמת שמסר היום (רביעי) בטוויטר. הקוורטרבק של טמפה ביי באקנירס, שיש הטוענים כי הוא הספורטאי האמריקני הגדול בהיסטוריה, הודיע על פרישה בפעם השנייה, לאחר שאשתקד הודיע כבר על פרישה וחזר כעבור כחודש וחצי, מהלך שיש הטוענים שהוביל לגירושיו מג'יזל.

בריידי בן ה-45 הודיע בדיוק לפני שנה על פרישה מפוטבול, אולם שינה את דעתו לאחר חודש וחצי. הוא חזר לשחק בטמפה ביי, אותה הוביל לפלייאוף למרות ירידה גדולה ביכולתו. בד בבד, נפרד מרעייתו ג'יזל לאחר 13 שנות נישואין, כשרבים קושרים את הגירושין בעובדה שהעדיף לחזור למגרש מאשר להשתתף בגידול הילדים.

בריידי זכה בלא פחות משבע פעמים בסופרבול, ומאחר שעשה זאת עם ניו אינגלנד פטריוטס שש פעמים ועם טמפה ביי באקנירס פעם אחת, הוא זכה בתואר יותר מכל קבוצת NFL. יחד עם המאמן ביל בליצ'יק, הוא הוביל את הפטריוטס, שהיו ארגון בינוני ומטה לפניו, לשש הזכיות והופעה בשלושה נוספים, כשהוא גם מוכתר שלוש פעמים ל-MVP של הליגה וחמש פעמים ל-MVP של הסופרבול.

לפני שלוש שנים, בתום שני עשורים בפוקסבורו, בחר בריידי לעזוב את ניו אינגלנד והצטרף לטמפה ביי, כאשר בעונתו הראשונה בפלורידה הוא מוביל את הקבוצה לאליפות מדהימה, למרות שכבר נכנס מזמן לעשור החמישי לחייו. הוא הספיק לנפץ ולנתץ שלל שיאים והוא מסיים את הקריירה ראשון בכמות היארדים במסירה, הטאצ'דאונים, המסירות המושלמות, הניצחונות ועוד ועוד.