לרוץ 14: דאלאס ניצחה את סיאטל והמשיכה את הרצף הביתי

הקאובויס עמדו בפני הפסד, אבל דאק פרסקוט הוביל אותם למהפך ול-35:41 על סיאטל, ניצחון הבית ה-14 ברציפות שלהם. לראשונה אי פעם: משחק מאנדיי נייט הוחלף במשחק אחר

(גודל טקסט)

עד כמה טובים דאלאס קאובויס ודאק פרסקוט? עד כדי 14 ניצחונות בית רצופים. הקאובויס (3:9) הפכו פיגור 35:27 בתחילת הרבע הרביעי לניצחון 35:41 על סיאטל (6:6) וממשיכים לשמור מרחק סביר מפילדלפיה שנמצאת בראש ה-NFC מזרח. עם זאת, הרצף של ניצחונות בית מעל 20 הפרש נשבר וננעל על ארבעה, אבל עם זה יחיו בטקסס.

דאק פרסקוט העלה את מאזנו השנתי ל-20 טאצ'דאונים כשמסר לשלושה ול-299 יארד, כשבצד השני ג'ינו סמית' רושם בעצמו שלושער עם 334 יארד ואיבוד. המשחק, אגב, היה נטול בעיטות הרחקה (פאנט) – הפעם החמישית בלבד בהיסטוריה שזה קורה.

עד כמה גרועה העונה של ניו אינגלנד פטריוטס? עד כדי כך שהיא הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמשחקה הוזז ממשבצת מאנדיי נייט. הפטריוטס היו אמורים לארח את קנזס סיטי ב-18 בדצמבר (בישראל בין ה-18 ל-19), אבל המשחק ששובץ במקום זאת יהיה בין פילדלפיה לסיאטל. הפטריוטס והצ'יפס ישחקו במשבצת הרגילה של הצהריים (13:00 שעון ארה"ב, 20:00 שעון ישראל).

מאז 2006 נקבע כי משחקי ראשון בלילה יהיו "גמישים", היינו אם המשחק אינו מספיק אטרקטיבי ניתן להזיזו. השנה הוחלט כי זה יקרה גם במשבצת היוקרתית ביותר של מאנדיי נייט – וכאמור, זה קרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי