בין 6,300 דולר ל-1.8 מיליון: כמה עולה כרטיס לסופרבול בלאס וגאס?

play
טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC | GettyImages, Patrick Smith
טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC

עיר החטאים מוסיפה לטירוף סביב הקרנבל האמריקאי השנתי, והמחירים מרקיעים שחקים לפני משחק האליפות בין קנזס סיטי לסן פרנסיסקו הלילה

(גודל טקסט)
סופרבול 58 - סן פרנסיסקו מול קנזס סיטי
| אימג'בנק GettyImages, Perry Knotts

בכל שנה הסופרבול הוא הרבה מעבר למשחק, אבל השנה נדמה שכל האלמנטים שמסביב למפגש מאפילים על ההתמודדות עצמה. בראש ובראשונה, מעבר לכל הדיווחים הקלאסיים על עלות הפרסומות וכמות כנפי העוף שנמכרת, השנה יש את סיפור טיילור סוויפט, בת הזוג של שחקן קנזס סיטי טרוויס קלסי, שהאובססיה האמריקאית עליה בשבועות האחרונים עלתה למימדים מטורפים. על פי דיווחים, רק הכניסה שלה לעולם פוטבול – כצופה בבן זוגה, מירידתה למגרש, מעצם היותה באיצטדיונים, ביציעים ועל המסכים – הכניסו לליגה 331 מיליון דולר בעקבות העניין העצום שהיא מעוררת.

אבל השנה החגיגה בין קנזס סיטי צ'יפס לסן פרנסיסקו פורטיניינרס מקבלת מימד חדש רק מעצם הזירה שבה יתרחש הסופרבול: לאס וגאס. גם ככה מדובר באירוע נוצץ ומוגזם, ולאס וגאס הופכת אותו לעוד יותר מוגזם ונוצץ. לשם המחשה, מעבר למלונות והקזינואים, גם בתי הבושת בעיר ומועדוני החשפנות יוצאים במבצעים חגיגיים בניסיון למשוך קהל ולהתפרסם, כשרבים מהם מציעים סכומי כסף גדולים רק כדי למשוך את השחקנים ו"רבים על הזכות" לארח אותם בחגיגות הניצחון.

טיילור סוויפט טרוויס קלסי
כל ארצות הברית תעקוב. סוויפט וקלסי | אימג'בנק GettyImages, GettyImages

ויש כמובן גם את המרדף השנתי הקבוע אחרי הכרטיסים למשחק עצמו. בעוד שלמשחק NFL רגיל מחיר של כרטיס ממוצע הוא 377 דולר, למשחק האליפות הגרנזיוזי באצטדיון המכיל 65,000 מושבים, הכרטיס הזול ביותר יעלה 6,300 דולר, כשכרטיס קרוב לקו הדשא כבר מגיע ל-48,000 דולר. אם חשקה נפשכם בתא צפייה פרטי באיצטדיון אתם מוזמנים להיפרד מ-180,000 דולר, ויש כמובן גם את האפשרות של רכישת סוויטה פרטית בתוך האצטדיון, שכוללת 20 כרטיסי כניסה, אישורי חניה ואוכל ושתיה ללא הגבלה, במחיר סמלי של 1,800,000 דולר.

ומה עוד? לקראת הסופרבול, חברת פירמיד אנליטיקס, שפועלת בתחום הבינה העסקית (BI), פיתחה מפה אינטרקטיבית לחוויות הגולש עם פילוח נתונים מעמיקים לקראת הגמר המסקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי