"רוברט קראפט אמר לבעלי הפאלקונס לא להחתים את בליצ'יק"

play
| GettyImages, Maddie Meyer
ידעו ימים טובים יותר. רוברט קראפט עם ביל בליצ'יק

אחרי קריירה מפוארת בניו אינגלנד, ביל בליצ'יק שהיה מועמד לאטלנטה לא נבחר לאמן את הקבוצה. כעת, על פי ESPN, נחשפת הסיבה: "החליטו להדיח אותו מהאי"

(גודל טקסט)
ידעו ימים טובים יותר. רוברט קראפט עם ביל בליצ'יק
| GettyImages, Maddie Meyer

333 ניצחונות, שש זכיות בסופרבול, 25 שנים שבהן הפך את ניו אינגלנד פטריוטס לקבוצה הכי דומיננטית ב-NFL במאה ה-21 – וביל בליצ'יק עדיין מובטל. המאמן שעזב את הפאטס בסוף העונה שעברה התראיין באטלנטה, נראה היה שיסגור בפאלקונס – ובסופו של דבר הם העדיפו על פניו את רחים מוריס. כעת, על פי ESPN, נחשפת הסיבה.

בדיווח נטען כי שיחה של בעלי הפטריוטס רוברט קראפט עם בעלי אטלנטה ארתור בלאנק היא זו שמנעה מהאחרון להחתים את בליצ'יק. בריאיון הבטיח בליצ'יק לבלאנק שאין לו כוונות לקבל את אותן הסמכויות הנרחבות שהיו לו בניו אינגלנד ואמר כי יעבוד עם הצוות הקיים בראשות ה-GM טרי פונטנו. בליצ'יק ידע כי בלאנק יפנה למשפחת קראפט. למרות המועמדים הרבים לקבוצה, לבליצ'יק בן ה-71 היה ברור כי יקבל את המשרה. הוא נוכח בטעות כששמע במפתיע שמוריס חתם כי לדברי בלאנק "גילינו שהוא האיש המתאים ביותר למועדון".

הדם הרע בין קראפט לבליצ'יק (וגם בין בליצ'יק לבריידי) לא היה סוד. השניים לא ממש אהבו זה את זה. על פי הדיווח, קראפט העביר לבלאנק מסרים לפיהם בליצ'יק לא יהיה נאמן להבטחותיו. גורמים המקורבים לאטלנטה השתמשו בשפה של "הישרדות" כשאמרו: "בסוף בחרו להדיח אותו מהאי".

בליצ'יק בן ה-71 צפוי לפרשן השנה בערוץ "אומהה" של פייטון מאנינג במהלך משחקי מאנדיי נייט. האם באביב הבא ימצא קבוצה? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי