נמצא מחליף לבריידי: ניוטון חתם בניו אינגלנד פטריוטס

קאם ניוטון | Streeter Lecka/Getty Images

ה-MVP של עונת 2015 סיכם לעונה אחת בבוסטון ויחליף את הקוואטרבק האגדי אחרי 20 עונות: "אני מתרגש כמו לא יודע מה"

(גודל טקסט)

קאם ניוטון, ה-MVP של ליגת הפוטבול האמריקאית בעבר, סיכם על חזוה לעונה אחת בניו אינגלנד פטריוטס, ויחליף את טום בריידי כקוואטרבק של ביל בליצ'ק אחרי 20 עונות רצופות, כך מדווחים כלי התקשורת המובילים בארה"ב ביממה האחרונה.

ניוטון מגיע לפטריוטס לאחר העזיבה הדרמטית של בריידי בקיץ לטמפה ביי באקנירס, וינסה להיכנס לנעליו של הקוואטרבק שזכה בבוסטון שישה פעמים בסופרבול. המחליפים שלו יהיו ג'רט סטיידהם ובראיין הוייר.

ע"פ גורמים בפטריוטס, ההחתמה של ניוטון קרצה בעקבות הסיכון הנמוך והעלויות היחסית זולות לשחקן שנחשב בעבר לאחד הטובים בליגה. ניוטון פרסם הודעה קצרה באינסטגרם לאחר הפרסומים: "אני מתרגש כמו לא יודע מה כרגע. #letsgopats" .

ניוטון, שנבחר ראשון בדראפט 2011 שוחרר הקיץ מקרוליינה פנתרס לאחר תשע עונות בקבוצה, והוחלף בעמדת הקוואטרבק הפותח ע"י טדי ברידג'ווטר. הקוואטרבק המפלצתי מחלים מניתוח שעבר בכף רגל בחודש מרץ האחרון, וע"פ אדם שפטר מ-ESPN, הוא: "מרגיש טוב ורעב יותר מתמיד להזדמנות והאתגר הבא שלו".

בניו אינגלנד, בליצ'ק כבר הודיע ששחקנים יקבלו הזדמנות להוכיח את מעמדם בסגל ע"פ היכולת שלהם, וניוטון עדיין יצטרך להתמודד על מעמדו כקוואטרבק הפותח של הקבוצה. ע"פ וגאס, בעקבות החתמת ניוטון, היחס של הפטריוטס לזכות בסופרבול ירד מ-25 ל-9, והיחס לזכות ב-AFC ירד מ-9 ל-8.

ניוטון היה ה-MVP של ה-NFL בעונת 2015, אחרי שהוביל את הפנתרס לגמר הסופרבול עם 45 טאצ'דאונים, שם נעצר רק ע"י פייטון מנינג והדנבר ברונקוס. מאז, הפנתרס הגיעו לפלייאוף רק ב-2017. בעונה שעברה הוא פספס 14 משחקים בעקבות הפציעה ברגל. במהלך הקריירה שלו, ניוטון מסר 29,041 יארדס ו-182 טאצ'דאונים. הוא איבד 108 פעמים ורץ ל-4,806 יארדס ו-58 טאצ'דאונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי