22 אלף צופים יזכו להיכנס ל"סופרבול", מתוכם 7,500 מחוסנים

גמר הסופרבול | Kevin C. Cox/Getty Images

ב-NFL הודיעו חגיגית על כך שאירוע הגמר הגדול ייערך עם קהל, כשכרטיסים רבים יחולקו לעובדי שרותי הבריאות שכבר קיבלו שתי מנות חיסון נגד קורונה

(גודל טקסט)

כבר נשמעו לאחרונה טענות על כך ששיתוף הפעולה של מדינת ישראל עם חברת התרופות "פייזר", במסגרתו מיליוני ישראלים כבר קיבלו חיסון נגד קורונה, משמש במידה כמעין "ניסוי אנושי". הכל כמובן באישור כל הגורמים הרלוונטיים ותחת פיקוח, אבל גם אצלנו במדינה עדיין לא ניתן לדעת אם החיסונים אכן יצליחו להוריד את התחלואה בצורה קיצונית ולאפשר חזרה מהירה לשגרה, משמע עבורנו בין השאר את פתיחת האצטדיונים, האולמות ומגרשי הספורט.

בינתיים, בעוד בישראל אנחנו עוד מחכים בציפייה לאישור מיוחל לפתיחת האולמות, האצטדיונים והמגרשים לאור מיליוני התושבים שקיבלו חיסון נגד קורונה, בארה"ב הודיעו היום (שישי) על צעד די דרמטי: אירוע הספורט הגדול ביותר, "הסופרבול", גמר ליגת הפוטבול הטובה בעולם, ייערך לעיני כ-22,000 צופים, מהם 7,500 ובדי שרותי הבריאות שכולם ללא יוצא מן הכלל מחוסנים פעמיים נגד קורונה.

בהודעה רשמית מטעם ה-NFL שנמסרה על ידי הקומישינר רוג'ר גודל הוא הכריז: "כדי להודות ולהוקיר לעובדי שירותי הבריאות על עבודתם ועל המשך שירות יוצא דופן מצדם במהלך המגיפה, אנחנו מזמינים כ-7,500 עובדים למשחק הסופרבול. הם יקבלו כרטיסים חינם למשחק ויהנו מחוויית NFL. כל המזומנים יהיו עובדי שרותי הבריאות שחוסנו פעמיים וקבוצות ה-NFL הן שיבחרו עובדי בריאות מחוסנים מהקהילות שלהן שיהיו באירוע הסופרבול ב-7 בפברואר בפלורידה".

בנוסף אליהם, כאמור, יהיו עוד 14,500 צופים שיצטרכו לשבת בכסאות המוקצים אליהם תוך הקפדה על מרחק ועטיית מסכה לכל האורך האירוע. כך יהיו 22,000 צופים באצטדיון שמכיל 65 אלף צופים. יש לציין שגם במשחקי הפלייאוף היו צופים במשחקים, אולם לא בכמויות כאלה.

גמר הסופרבול | TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי