טמפה ביי תפגוש את קנזס סיטי בסופרבול 55

טום בריידי , פטריק מהומס | Cliff Welch/Icon Sportswire via Getty Images

הקוואטרבק בן ה-43 ניצח את רוג'רס והוביל את הבאקנירס לסופרבול העשירי בקריירה שלו, בו יפגוש את 'היורש', פטריק מהומס

(גודל טקסט)

משחקי הלילה (בין ראשון לשני) ב-NFL סיפקו את התוצאות שאמריקה רצתה לראות. הטמפה ביי באקנירס (5-14) גברו על הגרין ביי פאקרס (13-3) בזכות משחק מדהים של הקוואטרבק הגדול בכל הזמנים, טום בריידי בן ה-43, שמסר שלוש מסירות טאצ'דון (20/36) ו-286 יארדס, וגבר על היריב הנצחי, ארון רוג'רס.

לאחר מכן, האלופה, קנזס סיטי צ'יפס, ומי שנחשב ליורש של בריידי, והקוואטרבק הטוב ביותר בעולם כיום, פטריק מהומס, ניצחו 24:38 יריבה הקשוחה בדמות באפלו בילס בדרך לקרב ענק בסופרבול 55, שייערך בטמפה, פלורידה, באצטדיון ריימונד ג'יימס, הבית של הבאקנירס.

בתחילת העונה הסוערת שעברה על ה-NFL, בצל התפשטות נגיף הקורונה, רבים פקפקו בבריידי, לאחר ההחלטה הדרמטית שלו לעזוב את הניו אינגלנד פטריוטס, המועדון שבחר בו בדראפט בשנת 2000, אחרי 20 עונות ושש טבעות אליפות, ולחתום לטמפה, שפספסו את הפלייאוף במשך 13 עונות רצופות וזכו רק פעם אחת בסופרבול ב-2002.

ללא מאמנו המיתולוגי, ביל בליצ'ק, אך עם חברו שחזר מפרישה, רוב גרונקובסקי, וקו התקפי שעמוס בכשרונות כמו לאונרד פורנט ואנטוניו בראון, בריידי הגדול עשה את זה שוב וכיכב בדרך לניצחון 26:31, וסופרבול עשירי בקריירה. לאחר מכן בריידי וגרונק הצליחו לשבור את הרשת כששחזרו את הסרטון שצילמו בשנת 2019, לאחר שהעפילו לסופרבול 53 נגד הלוס אנג'לס ראמס. גם אז, רבים פקפקו בהם.

במשחק שכבר מכונה ע"י הפרשנים כ-'טקס העברת הלפיד' בין בריידי למהומס, הכוכב של הצ'יפס, שהתמודד עם פציעות לאורך כל העונה והיה בספק עד שריקת הפתיחה, נשאר צנוע אחרי תצוגת תכלית נגד הבילס.

"סופרבול זה סופרבול, להתמודד נגד אחד הגדולים בכל הזמנים בסופרבול ה-150 שלו, זו חוויה נהדרת בשבילי. יש לנו הזדמנות לזכות שוב, ולעשות את זה נגד הטוב ביותר, זה מיוחד מאוד והזדמנות גדולה". לאחר מכן הקדיש את הניצחון לקובי בראיינט, 24 שעות לפני היום שמציין שנה למותו. "לקובי כמתחרה, היה את היכולת המנטאלית, אולי הגדולה בכל הזמנים בכוונה שלו לזכות באליפויות ולא רק משחקים. אני שואב מזה הרבה השראה, משתמש בזה כל יום ולא מסתפק באיפה שאני נמצא עכשיו. אנחנו מדברים על לזכות שוב בסופרבול, ואם אנחנו רוצים לעשות את זה, אנחנו צריכים להיראות כמו קבוצת פוטבול מדהימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי