טום בריידי: "היו לי כמה רגעים מאוד מרגשים במהלך הערב הזה"

טום בריידי שחקן טמפה ביי | אימג'בנק GettyImages, Maddie Meyer

הקוורטרבק חזר לניו אינגלנד וניצח: "כשאפרוש, יראו אותי כאן הרבה יותר. חשבתי הרבה על האנשים שהיו כל כך משמעותיים בחיי". בליצ'יק נכנס לחדר ההלבשה של טמפה לשיחה פרטית, הקהל עודד, קראפט חיבק ומה בריידי אמר על השיא החדש שקבע?

(גודל טקסט)

המשחק המרגש של העונה ב-NFL, ואולי של השנים האחרונות בכלל, נערך הלילה (בין ראשון לשני) בפוקסבורו, כאשר טום בריידי חזר הביתה, אל המקום בו זכה בשש אליפויות לאורך שני עשורים, והוביל את האלופה טמפה ביי (1:3) לניצחון קשה על ניו אינגלנד (3:1), 17:19, אחרי שבעיטת שדה של הפטריוטס מ-56 יארד בשניות הסיום פגעה בקורה והלכה החוצה.

לאורך כל השבוע הליגה כולה התכוננה לערב הזה ולמרות שבריידי ניסה להישאר כמה שיותר ממוקד, ההתרגשות ניכרה עליו והוא לא היה בשיאו וסיים ללא אף טאצ'דאון. לפני המשחק הוא הספיק לפגוש מאחורי הקלעים את הבעלים רוברט קראפט לחיבוק ארוך וביציאה לכר הדשא, הקהל הנלהב עודד את מי שסיפק להם אינספור רגעי אושר. הפטריוטס כמובן הקרינו לכבודו סרטון מיוחד ואחרי המשחק, בריידי אמר: "אני אהיה חלק מהקהילה הזו למשך תקופה ארוכה. הם יראו אותי כאן בניו אינגלנד, אני אבוא למשחקים. כשיגיע הרגע ואפרוש, הם יראו אותי הרבה יותר. יש לי פה המון חברים, הילדים שלי נולדו כאן. זה עדיין מקום מדהים עבורי, עם המון פרצופים מוכרים ואהובים".

הקוורטרבק הוסיף: "היו לי כמה רגעים מאוד מרגשים במהלך הערב הזה. חשבתי הרבה על האנשים שהיו כל כך משמעותיים בחיים שלי. מסע הפוטבול שלי פשוט לקח אותי למקום אחר".

מיד עם סיום המשחק, בריידי ומאמן הפטריוטס ביל בליצ'יק החליפו חיבוק קצרצר במיוחד, אלא שכמה דקות לאחר מכן דיווחו העיתונאים באצטדיון שבליצ'יק נכנס לחדר ההלבשה של טמפה ביי, לשיחה אישית ושקטה עם בריידי, שסיפר: "היו לנו לאורך השנים המון שיחות אישיות, וככה זה צריך להישאר, כי הן היו מאוד פרטיות. מדברים כל כך הרבה על היחסים בינינו ועוד לא ראיתי אף דיווח שבאמת היה מדויק. כשחקן, אתה מקווה שהמאמן יעניק לך את כל מה שיש לו ואני בטוח שהוא גם ציפה לכך ממני לאורך הקריירה. יש לי המון כבוד אליו כמאמן וכמובן המון כבוד לפטריוטס ולכל האנשים כאן". המאמן מצדו, אמר בלקוניות אופיינית: "התמודדנו נגד טום בריידי בכל יום, בכל אימון בתור הגנה. אז זה לא כאילו שלא ראינו אותו עד היום".

על הדרך, בריידי גם שבר הלילה את שיא היארדים במסירה, שהיה שייך לדרו בריס (שעמד על הקווים ומחא לו כפיים). המשחק הופסק לרגע קט בלבד במקום טקס שלם ובריידי אמר בסיום על השיא: "אני חושב שזו סטטיסטיקה מדהימה, שכל כך הרבה אנשים יכולים לחלוק אותה איתי. הקוורטרבק יכול רק לזרוק, לא לתפוס. מישהו אחר צריך לעשות את זה ואני מקווה שלכל מי שתפס ממני כדורים לאורך השנים היה חיוך על הפנים הלילה, כי כולם תרמו לשיא מאוד מיוחד, שהחזיקו בו ענקים כמו דרו בריס שאני מעריץ, פייטון מאנינג שהוא אחד האהובים עליי אי פעם, ברט פארב, דן מרינו. החברים שלי, שתפסו את המסירות כל השנים האלו, יקרים לי מאוד".