כדור היסטורי של טום בריידי הגיע לאוהד, הקבוצה התחננה: תחזיר אותו

ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי | אימג'בנק GettyImages, Stefanie Keenan

בריידי מסר טאצ'דאון 600 בקריירה, שחקן טמפה ביי נתן בטעות לאוהד את הכדור יקר הערך, נציג מהקבוצה גרם לו לוותר עליו, האוהד "יצא פראייר". השדרים: "היו צריכים להציע לו דייט עם ג'יזל"

(גודל טקסט)

טום בריידי ממשיך לקבוע שיאים בפוטבול האמריקאי, שספק אם יישברו אי פעם, והשחקן הטוב בכל הזמנים, שכבר ניצח בשבעה סופרבולים, מסר אתמול (ראשון) את הטאצ'דאון ה-600 בקריירה. הוא כמובן שיאן הטאצ'דאונים של כל הזמנים בליגת ה-NFL, ולכן הראשון אי פעם שמגיע ל-600 מסירות, והוא מקדים ברשימה את דרו בריס (571), פייטון מאנינג (539) וברט פארב (508).

מי שכנראה שכח שמדובר בהישג מיוחד, ולכן כדור מיוחד, בעל ערך נוסטלגי עבור בריידי, הוא מייק אוואנס, שקיבל את המסירה לטאצ'דאון, שקבע יתרון 0:21 לטמפה ביי על שיקגו. מיד אחרי הטאצ'דאון אוואנס ניגש ליציע, והעניק את הכדור לאוהד של טמפה ביי. אחרי שהעירו לו והבהירו לו שהוא נתן לאוהד כדור היסטורי – אוואנס המופתע פרץ בצחוק.

לשמחתו, היה מי שחיפה עליו. נציג מטעם טמפה ביי ניגש ליציע ואיתר את האוהד, וערך עמו משא ומתן על מנת להחזיר את הכדור שניתן לו במתנה. על פי הדיווחים, הובטחו לו כפיצוי חולצה חתומה וכדור נוסף. כמו כן הוא קיבל קופון של 1,000 דולר לקנייה בחנות הרשמית של המועדון. שדרי המשחק בטלוויזיה, אגב, התלוצצו במהלך השידור, ואמרו שנציג הקבוצה אומר לאוהד: "מה תרצה? דייט עם ג'יזל? כל מה שתבקש, רק תגיד".

"כן, הכדור פה אצלי", אמר בריידי אחרי המשחק, "מייק נתן אותו, ויתר עליו, הוא אמר לי 'מצטער בנאדם, אשיג לך את זה', ואמרתי לו שזה בסדר, הם ימצאו אותו'… בדרך כלל אני לא שומר על דברים כאלה, הפעם הרגשתי שיהיה טוב לשמור על זה… האוהד? הוא יקבל משהו נחמד בתמורה, נבא לו קסדה או כמה חולצות חתומות, היה ממש קול מצדו להחזיר לנו את זה".

אוהד שקיבל כדור היסטורי מטום בריידי
כשבריידי מבקש, אי אפשר לסרב. האוהד והכדור, לפני שוויתר על הנכס | צילום מסך, מתוך טוויטר

יש לציין שברשתות החברתיות קטלו את האוהד על העסקה הגרועה שעשה, מאחר שאילו היה שומר את הכדור כמה שנים ומוכר אותו במכירה פומבית, יכול היה להרוויח עשרות אלפי דולרים על הכדור המיוחד. עם זאת, לדבריו, "כשטום בריידי מבקש ממך משהו, אתה לא יכול להגיד לא".

אגב, הרגע המרגש באמת מהלילה של טום בריידי (שקבוצתו ניצחה 3:38 את שיקגו ועלתה למאזן 1:6, הפתיחה הכי טובה שלה אי פעם) היה כשפגש ילד עם כובע שעליו כתוב "טום בריידי עזר לי לנצח סרטן במוח". בריידי ניגש אליו, לחץ את ידו והניח לו את הכובע על הראש, והיד החל לבכות בהתרגשות. "בסופו של דבר, כל מה שאנחנו עושים פה זה לשחק, ואין לזה משמעות אמיתית", אמר בריידי, "אבל ילד כזה, זה מכניס הכול לפרספקטיבה, אנשים עוברים דברים רציניים, ואנחנו מנסים להשפיע".