בדרכה המכוערת: שיקגו ברס ניצחה את דטרויט בשנייה האחרונה

זה לא היה יפה אבל זה היה ניצחון. ג'ימי גרהאם חוגג טאצ'דאון לברס | GettyImages, Steven King

שער שדה עם תום הזמן סידר לברס ניצחון 14:16 בדטרויט, לה היה זה הפסד חמישי ברציפות בחג ההודיה. בהמשך: דאלאס - לאס וגאס, ניו אורלינס - בפאלו

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-12 ב-NFL יצאו לדרך ביום חמישי, כשכמיטב המסורת בחג ההודיה, דטרויט פתחה את ההופעות כשאירחה את שיקגו, ועוד כמיטב המסורת הפסידה, 16:14 בשניית הסיום. דאלאס מארחת את לאס וגאס וניו אורלינס ובפאלו יתמודדו במשחק המאוחר.

שחקן שיקגו ברס ג'ימי גרהאם
זה לא היה יפה אבל זה היה ניצחון. ג'ימי גרהאם חוגג טאצ'דאון לברס | GettyImages, Steven King

דטרויט (10:1:0) – שיקגו (7:4) 16:14

יש משחקים שמתפתחים כמו שאתה מצפה שיתפתחו, מכל הבחינות. שיקגו געשה השבוע בעקבות שמועות על פיטוריו של המאמן מאט נאגי אחרי המשחק בדטרויט, ללא קשר לתוצאה. אף אחד לא ציפה למשחק טוב, ואכן האירוע הזה קיים מה שהבטיח – עימות די נחות בין שתי קבוצות חלשות. הליונס עלו ליתרון 13:14 ממסירה של ג'רד גוף לטי ג'יי הוקנסון לקראת סיום הרבע השלישי, ומכאן שתי הקבוצות רק שינו פוזיציות, עד שלקראת הסיום הנדס אנדי דלטון דרייב של 64 יארד והוביל את הדובים למרחק יארד אחד מהאנדזון. הם גילחו את השעון עד שנותרה שנייה לסיום, וקאירו סנטוס השחיל את הכדור פנימה וקבע 14:16. דלטון סיים עם 317 יארד, 123 יארד לדארנל מוני באוויר. טאצ'דאון ואיבוד, גוף עם 171 יארד ושני טאצ'ים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי