עונת ההעברות בפוטבול: דשון ווטסון חוזר ל-NFL

חדשות משמעותיות ביותר. ווטסון | GettyImages, Carmen Mandato

עדכונים מתגלגלים על ההחתמות ב-NFL: ווטסון נוקה מהאשמות על הטרדות מיניות ויחזור לליגה, קליל מאק עבר לצ'ארג'רס, וונץ בוושינגטון. עקבו אחר הדיווחים

(גודל טקסט)

לאחר ההודעה על הארכת החוזה של ארון רוג'רס בגרין ביי והמעבר של ראסל ווילסון לדנבר, הגיעו עוד מספר מהלכים מעניינים ב-NFL. במהלך הימים הבאים נריץ כאן עדכונים שוטפים.

שחקן יוסטון טקסאנס דשון ווטסון
חדשות משמעותיות ביותר. ווטסון | GettyImages, Carmen Mandato

* דשון ווטסון, הקוורטרבק הכוכב של יוסטון, נוקה מכל חשד בעקבות התלונות שהיו נגדו על הטרדות מיניות, לאחר שחבר המושבעים במשפטו זיכה אותו. המשמעות היא שווטסון יוכל לחזור לשחק ב-NFL באופן מידי, כשבעונת 2021 שבת מפעילות. ההערכות הן שלא יעשה זאת בטקסאנס, ומספר קבוצות כבר לוטשות לכיוונו עיניים.

* שנה אחת בלבד לאחר שהגיע לאינדיאנפוליס, הקולטס שלחו את קרסון וונץ בטרייד לוושינגטון, לאחר שהיו מאוכזבים, על פי דיווחים, מחוסר המנהיגות של וונץ ויקבלו תמורת בחירת סיבוב ראשון בדראפט.

* טרייד גדול אחר נרשם בין שיקגו לצ'ארג'רס, כשהברס שלחו ללוס אנג'לס את קליל מאק ויקבלו בחירת סיבוב שני בדראפט הנוכחי וסיבוב שישי בדראפט 2023.

* לאס וגאס העניקה הארכת חוזה לקיצוני הגנתי מקס קרוסבי – 95 מיליון דולר לארבע שנים. קרוסבי טיפל בעצמו במוסד לגמילה מאלכוהול ואתמול ציין שנתיים להיותו נקי.

* דאלאס, שנמצאת תחת מגבלות תקרת שכר חמורות, שחררה את הבועט גרג זורליין והטייט אנד בלייק ג'רווין.

שיקגו שחררה גם את הרץ האחורי טאריק כהן והתאקל ההגנתי אדי גולדמן, ועכשיו הם יוכלו להיות "כהן את גולדמן" ולהקים משרד עורכי דין.