כוכב הפוטבול לשעבר טוני סיראגוסה הלך לעולמו בגיל 55

עצוב. סיראגוסה במדי הרייבנס | GettyImages, Doug Pensinger

שחקן ההגנה עב הבשר שהפך לפרשן ססגוני מת בשנתו. גם שחקן הווה של הרייבנס, הליינבקר ג'יילון פרגוסון, נמצא בביתו ללא רוח חיים. דשון ווטסון הגיע לסיכום עם 20 מתלוננות

(גודל טקסט)

טוני "גוס" סיראגוסה, מי שהיה אחד מגיבורי הזכייה של בולטימור רייבנס בסופרבול ב-2001 ודמות צבעונית ביותר כשדר קווים לאחר הפרישה, הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 55. הוא מת בשנתו.

גוס עב הבשר וכבד המשקל לא נבחר בדראפט וב-1990 הורם מהשוק החופשי על ידי אינדיאנפוליס קולטס. ב-1997 עבר לבולטימור, ובעונת 2000 ההיסטורית היווה את אחד הברגים המרכזיים בהגנה שהונהגה על ידי ריי לואיס, כשהוא מסייע לרייבנס לזכות בסופרבול לאחר ניצחון מוחץ על ניו יורק ג'איינטס. בגמר ה-AFC הואשם בפגיעה מכוונת בקוורטרבק של אוקלנד ריידרס ריץ' גאנון, מה שהוביל להחלפתו של גאנון ולהפסד הריידרס.

שחקן נוסף של בולטימור, במקרה הזה פעיל, מת היום – הליינבקר בן ה-26 ג'יילון פרגוסון, שנמצא בביתו ללא רוח חיים. במשטרה מסרו כי לא מדובר באקט אלים, והחוקרים לא פוסלים אפשרות של מנת יתר.

טוני סיראגוסה
עצוב. סיראגוסה במדי הרייבנס | GettyImages, Doug Pensinger

בנושא אחר, הקוורטרבק של קליבלנד בראונס דשון ווטסון קרוב לסגירת כל תיקי חקירת ההטרדות המיניות נגדו. נגד ווטסון עמדו 24 תלונות (שתיים הוסרו לפני כן), כש-20 מהמתלוננות יוצגו על ידי אותו עורך דין, טוני באזבי. האחרון אישר היום כי הגיע לסיכום במישור האזרחי עם עורכי דינו של ווטסון והתביעות של לקוחותיו יוסרו. זה מותיר את ווטסון, שזוכה מכל אשמה בהליך הפלילי, עם ארבע מתלוננות "בלבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי