חוזרים לטרוף: הבנגאלס ניצחו את מיאמי, פציעה קשה לטנגובילואה

שחקן סינסינטי בנגאלס טי היגינס חוגג עם טיילר בויד | GettyImages, Dylan Buell

ג'ו בורו מסר לשני טאצ'דאונים, סינסינטי ניצחה 15:27. פציעה מפחידה לקוורטרבק של הדולפינס טואה טנגובילואה, שפונה לבית החולים, ארבעה ימים לאחר שספג מכה במשחק הניצחון על בפאלו. הדולפינס תחת חצי ביקורת קשים

(גודל טקסט)

אחרי פתיחה של שני הפסדים, סינסינטי בנגאלס ממשיכה לחזור למסלול הניצחונות. הטיגריסים שיחקו הלילה (בין חמישי לשישי) נגד מיאמי המפתיעה, שהגיעה להתמודדות עם מאזן מושלם, והנחילו לה הפסד בכורה – 15:27. טואה טנגובילואה, הקוורטרבק של הדולפינס, הובל על אלונקה במה שנראה כמו פציעה מדאיגה. האבחון בבית החולים היה לזעזוע מוח ופציעות בצוואר, אבל הוא טס עם הקבוצה חזרה לפלורידה, שם יקבל המשך טיפול. הבעיה היא שטואה כבר ספג מכה בראשו במשחק מול בפאלו ונטש לזמן קצר. כעת הדולפינס סופגים ביקורת קשה על הטיפול בו.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, שהסתיימה ב-12:14 לבנגאלס ועם הפציעה של טנגובילואה, מיאמי עלתה ליתרון 14:15 משער שדה, אבל סינסינטי הגיבה בשני שערי שדה של אוון מקפירסון וג'ו בורו מסר להיידן הרסט שתי דקות לסיום והבטיח את הניצחון.

בורו סיים עם 287 יארד ושני טאצ'דאונים, 124 יארד וטאצ'דאון באוויר לטי היגינס. במיאמי סיים טואה עם 193 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, מחליפו טדי ברידג'ווטר רשם 110 יארד ואיבוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי