כבר לא מושלמת: וושינגטון הדהימה בפילדלפיה והנחילה לה הפסד ראשון

שחקן פילדלפיה איגלס קז ווטקינס | GettyImages, Mitchell Leff

האיגלס קיוו לעלות למאזן 0:9, אבל לקומנדרס היו תוכניות אחרות והם ניצחו 21:32 בדרך למאזן 5:5. בליצ'יק: "יש לאפשר למאמנים לערער גם בתוך שתי הדקות האחרונות"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של ניו יורק ג'איינטס וההפסד של דאלאס בגרין ביי, פילדלפיה קיוותה לשמור על מאזן מושלם במשחק ההביתי מול וושינגטון, אבל לקומנדרס היו תוכניות אחרות. הם ניצחו 21:32 ועלו למאזן 5:5, בעוד האיגלס עומדים כעת על 1:8.

האיגלס עלו ליתרון 7:14 והמשחק נראה בכיוון הנכון מבחינתם, אבל וושינגטון עלתה ליתרון ברבע השני ווהגדילה אותו ל-14:23 בשלישי. פילדלפיה צימקה ל-23:21 ובפיגור 26:21 קיבלה שוב את הכדור, אלא שלא הצליחה לעשות כלום ובמהלך ייאוש אחרון איבדה את הכדור שהמשיך לאנדזון שלה עצמה – 21:32 בסיום.

טיילר היינקי רשם 211 יארד עם איבוד ללא טאצ'דאון, כשהרצים בריאן רובינסון ג'וניור ואנטוניו גיבסון הם אלה שנכנסים לאנדזון. 175 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לג'יילן הרץ באוויר ועוד טאצ'דאון על הקרקע.

* בעקבות אירועי המשחק בין בפאלו למינסוטה, שהסתיים לבסוף בניצחון הווייקינגס בהארכה 30:33, קרא מאמן ניו אינגלנד פטריוטס ביל בליצ'יק לאפשר ערעורים למאמני הקבוצות גם כשנותרו שתי דקות או פחות על השעון. בליצ'יק התייחס לתפיסה של גייב דיוויס מהבילס, שהייתה לא מושלמת אך אושרה על ידי השופטים. מאחר שהערעור במקרה כזה מוכרע על ידי צוות השיפוט ולמאמנים אין אפשרות להתערב, הבילס המשיכו, כשלבסוף נחטף ג'וש אלן והאורחים ניצחו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי