סמברג: "בהתחלה חשבתי שאני סתם מישהי קטנה מגדרה, אבל חלומות מתגשמים"

אבישג סמברג | ספורט1

אחרי החגיגה עם נחיתתה בנתב"ג, מאות תושבי עיר מגוריה של לוחמת הטאקוונדו הגיעו לעשות לה כבוד על מדליית הארד שהשיגה בטוקיו. המדליסטית, שקיבלה מענק של 40,000 ש"ח: "רציתי להעביר לילדות מסר - הכל אפשרי"

(גודל טקסט)

חגיגות המדליה של אבישג סמברג נמשכות. אחרי קבלת הפנים המרגשת הבוקר (שלישי) בנתב"ג, לוחמת הטאקוונדו שזכתה בארד היסטורי והביאה לישראל מדליה עשירית בכל הזמנים, זכתה לאירוע שנערך לכבודה בגדרה, היישוב בו היא מתגוררת.

כ-300 איש הגיעו לטקס לכבודה של המדליסטית האולימפית, שבמהלכו ראש המועצה המקומית יואל גמליאל העניק לה את אות יקירת גדרה. אבישג סמברג הגיעה לאזור כשהיא מלווה בראש עיריית גדרה, שאמר: "זה מאוד מרגש אני שמח שהיא הגיעה לפה. המשפחה שלה השקיעה המון. זה כבוד גדול". סמברג עצמה, שנראתה מעט נבוכה בשל קבלת הפנים, העדיפה שלא לדבר למיקרופון, אך אמרה: "זה מאוד מרגש, כבוד גדול להיות פה".

בהמשך עלתה סמברג לנאום יחד עם אמה, שהודתה למועדון שרעבי בו התאמנה המדליסטית. לאחר מכן, אמרה סמברג הנרגשת: "לא הכנתי משהו מראש אז מה שייצא ייצא. רציתי להגיד תודה לכולם. למועדון שבו התאמנתי ובזכותו הגעתי לאן שהגעתי. תודה למועצה שתרמה למועדון. רציתי לתת מסר לילדות – הכל אפשרי. אפשר להיות מי שאתן רוצות להיות. בהתחלה חשבתי שאני סתם עוד מישהי קטנה מגדרה, אבל חלומות מתגשמים".

סמברג קיבלה מהמועצה המקומית של גדרה מענק על סך 40 אלף שקל. ראש העיר, יואל גמליאל נשא נאום לכבוד לוחמת הטקוואנדו: "חג שמח. חג העצמאות של העיר גדרה ושל התושבים. אבישג דאגה שהעיר גדרה תהיה על המפה ביפן ובכל העולם".

גמליאל המשיך: "אבישג סמברג החלה את דרכה בענף כבר מגיל קטן. הייתה מגיעה אליי כל שנה, שנה וחצי. בהתחלה זכתה באליפות ישראל, אחרי זה אליפות אירופה, אחרי זה מקום שישי בעולם, ועוד ועוד ועוד. אנחנו ידענו שהיא תצליח. מי שמכיר אותה מקרוב רואה אמנם אישה שקטה, עדינה, אבל היא לוחמת. לוחמת למען ישראל, למען הילדים שנמצאים פה. שאחת מהן או אחד מהם יהיו גם אלופי העולם".

קבלת פנים מרגשת לסמברג | ספורט1
מאות הגיעו לעשות כבוד | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי