האיומים הועברו לשירותי הביטחון: "חשוב לא לייצר פאניקה"

חשיפת ספורט1: כוחות הביטחון קיבלו את החומרים על האיומים על חברי המשלחת לפריז. גילי לוסטיג: "מנסים לפגוע בריכוז של הספורטאים"

(גודל טקסט)

בהלה וחשש בקרב הספורטאים הישראלים שנמנים על המשלחת לאולימפיאדת פריז. היום (שישי) פרסמנו כי כמה ספורטאים ואנשי צוות מהמשלחת קיבלו למייל מכתבים מגורם עלום, בהם איומים על חייהם. בין היתר, הוזהרו הספורטאים לא להגיע לפריז, אחרת יפגעו בהם.

הוועד האולימפי העביר לגורמי הביטחון את כל המידע אודות המיילים שקיבלו חברי המשלחת לפריז.

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג אישר את הדברים ואמר רגע לפני ההמראה שלו לפריז היום (שישי) בשעות הצהריים: "אנחנו מודעים לכל הסיפור. מאתמול החלו להגיע לספורטאים ואנשי צוות מיילים כאלה, ובהם האיומים המדוברים. הנחינו את כל מי שמקבל כזה מייל, להודיע לנו מיד, לחסום את מי ששלח לו את המייל ולהיות עוד יותר ערני".

גילי לוסטיג
מצפים להרבה הישגים. גילי לוסטיג | יותם רונן

לדבריו של לוסטיג, "חשוב מאוד לא לייצר פאניקה. אנחנו מודעים לזה שיש גורמים שמנסים לפגוע בריכוז של הספורטאים רגע לפני התחרויות, ואנחנו במקביל העברנו את כל החומרים לשירותי הביטחון שעליהם אנחנו מאוד סומכים, והרגענו את כל הספורטאים".

מטעם הוועד האולימפי נמסר: "משלחת ישראל למשחקים האולימפיים ערוכה לקראת המשחקים האולימפיים בכל המישורים. אנו מודעים לרגישות בימים אלו ובכלל, ולכן פועלים ע"פ תוכנית עבודה מסודרת להופעה ספורטיבית המקצוענית והנחושה ביותר בראש גאה, אך במקביל עם כל סידורי הביטחון הנדרשים. אנו מלווים בצורה הדוקה ע"י גורמי הביטחון וכל ספורטאי ואנשי המשלחת מתודרכים ומוקפים בכל שכבות האבטחה הנדרשות.

"אכן חלק מחברי המשלחת קיבלו מיילים של ניסיונות הטרלה בימים האחרונים. הנושא הועבר לטיפול הגורמים המתאימים. ככל שיפעלו בדרכים לא ספורטיביות ומגונות כך המשלחת הישראלית תגיע עם יותר מוטיבציה ויותר חזקה".

עוד באותו נושא: פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי