בן שמעון עקב מהיציע: עשרה שחקני האולימפית יאיישו את הבוגרת

play
בקרוב נראה רבים מהם גם בבוגרת? | GettyImages
מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון 01:59

מאמן נבחרת ישראל שהה בפארק דה פראנס והתרשם לטובה ממה שראה. מקומם של גלוך, גולדברג, גנדלמן, תורג'מן, מדמון ולמקין נראה מובטח, מספר שחקנים אחרים עשויים לקבל גם הם זימון לקראת ליגת האומות

(גודל טקסט)

עשרה משחקני הנבחרת האולימפית ששיחקו אמש (רביעי) על הדשא בפארק דה פראנס, יאיישו את סגל הנבחרת הלאומית שתתכנס בעוד קצת יותר מחודש לתחילת דרכה בטורניר ליגת האומות. מאמן הנבחרת הלאומית רן בן שמעון ועוזרו גל כהן נמצאים כאן בפריז כבר יומיים ואמש היו בפארק דה פראנס, שם צפו בנבחרת של גיא לוזון, ממנה הם ייקחו לפחות עשרה שחקנים לסגל הנבחרת הבוגרת.

מקומם של שחקנים כמו אוסקר גלוך, שון גולדברג, עמרי גנדלמן, דור תורג'מן, אלעד מדמון, סתיו למקין ואחרים נוספים מובטח, אבל יהיו כאלה שינסו לצוד את העין של השניים כדי להיות גם כן בסגל של הנבחרת הלאומית לקראת הקמפיין הראשון של בן שמעון בליגת האומות במהלכו תשחק הנבחרת בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר נגד בלגיה, איטליה וצרפת.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

הנבחרת האולימפית של ישראל תמונה קבוצתית במהלך ההמנון, פריז 2024
בקרוב נראה רבים מהם גם בבוגרת? | GettyImages

בן שמעון התרשם לטובה ממה שראה אמש מהיציע וכזכור יש לו גם סגל שחקנים גדול שאותו הוא אימן באחרונה במשחקי הידידות מול הונגריה ובלארוס. את שחקני האולימפית הוא לא אימן עד כה, כי ניתנה להם מנוחה בחודש יוני על מנת שיוכלו להתכונן למשחקים האולימפיים.

עוד באותו נושא: הנבחרת האולימפית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי