עידו שחר ואיתן אזולאי צפויים לפתוח מול פרגוואי

play
אימון הנבחרת, היום | רויטרס
פרו-פלסטינים מפגינים בפריז נגד השתתפות ישראל באולימפיאדה 01:48

גיא לוזון יערוך שני שינויים בהרכב הנבחרת במשחקה השני בפריז (שבת, 20:00) במטרה לשלוט במרכז השדה. עומר ניראון ימשיך לקבל קרדיט. הדרום אמריקאים צפויים לבצע מספר שינויים, אנסיסו יוביל את ההתקפה

(גודל טקסט)

ישראל

שני שינויים צפויים בנבחרת האולימפית של ישראל מחר (שבת, 20:00) במשחק מול פרגוואי. אחרי ה-1:1 עם מאלי במשחק הפתיחה, על פי האימון היום מסתמן שגיא לוזון יעלה עם עידו שחר ואיתן אזולאי בקישור, במקום איינאו פרדה ואלעד מדמון.

כזכור, גם במחצית השנייה מול מאלי עשה לוזון שינויים והכניס את שחר ואזולאי, ושני הקשרים צפויים לפתוח מחר ולשחק לפני עומרי גנדלמן. המטרה תהיה לייצר שליטה במרכז השדה, ויחד עם אוסקר גלוך, ליאל עבדה ודור תורג'מן בהתקפה, להביא את הנבחרת לניצחון שיעמיד אותה עם רגל וחצי בשלב רבע הגמר.

שחקן הנבחרת האולימפית, איתן אזולאי
אימון הנבחרת, היום | רויטרס

בהגנה לא צפויים שינויים וגם השוער עומר ניראון ימשיך בשער אחרי ההופעה המצוינת שלו מול מאלי.

הרכב משוער: עומר ניראון, עילי פיינגולד, סתיו למקין, שון גולדברג, נועם בן הרוש, עומרי גנדלמן, עידו שחר, איתן אזולאי, אוסקר גלוך, ליאל עבדה, דור תורג'מן.

שחקן נבחרת פרגוואי, חוליו אנסיסו
שחקן נבחרת פרגוואי, חוליו אנסיסו | אימג'בנק GettyImages, Tim Warner

פרגוואי

החזרה של פרגוואי למשחקים האולימפיים לראשונה מאז 2004 הייתה קשה. אחרי התבוסה 5:0 במחזור הפתיחה של שלב הבתים בטורניר האולימפי, פרגוואי תנסה להתאושש על חשבון החבורה של גיא לוזון, אבל תחסר את וויילדר ויירה שהורחק נגד יפן ולמעשה היה הגורם העיקרי להפסד הכואב של הנבחרת הדרום אמריקאית.

מי שצפוי לתפוס את מקומו בהרכב, כחלק מהשינויים שמתוכננים בפרגוואי, הוא אנסו גונזאלס, שחקנה הצעיר של וולבס האנגלית, כשהציפייה היא בעיקר מחוליו אנסיסו, שחקנה של ברייטון, לתפוס פיקוד ולהוביל התקפית.

הרכב משוער: גאטיטו פרננדס, רונאלדו דה ז'סוס, אלכסיס קאנטרו, ג'ילברטו פלורס, פביאן בלבואנה, דייגו גומס, מרסלו פרס, גוסטבו קבאז'רו, אנסו גונזאלס, חוליו אנסיסו, מרסלו פרננדס.

עוד באותו נושא: הנבחרת האולימפית, פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי