אחרי שני שיוטים: שרון קנטור במקום השמיני הכללי

play
שרון קנטור גולשת רוח ישראלית | רויטרס
שרון קנטור גולשת רוח ישראלית 01:00

אלופת העולם סיימה במקום ה-15 את השיוט הראשון, אך אחרי שהשיוט השני בו היא ניצחה בוטל, היא זינקה ושוב וסיימה בו במקום השישי. תום ראובני סיים שמיני את השיוט הראשון במארסיי

(גודל טקסט)

אחרי שתחילת התחרויות נדחתה ביום אחד, שרון קנטור ותום ראובני נכנסו למעגל בגלישת רוח היום (שני) במארסיי. השניים שעורכים הופעת בכורה במשחקים האולימפיים, התחרו היום והיו אמורים לבצע חמישה שיוטים מתוך 20. אלא שבפועל התחרות הופסקה אחרי שני שיוטים של קנטור ושיוט אחד של תום ראובני, זאת בשל העובדה שהרוח במארסיי לא היתה מספקת כדי לאפשר לשייטים לגלוש.

שרון קנטור גולשת רוח ישראלית
במקום השמיני אחרי שני שיוטים. קנטור | רויטרס

שרון קנטור – דגם IQFOIL

אלופת העולם שנחשבת לאחת התקוות הגדולות למדליה במשלחת הישראלית, סיימה את השיוט הראשון במקום ה-15. את המצוף הראשון חצתה במקום ה-21. את השני במקום ה-16 וכך גם את השלישי. את המצוף הרביעי היא חצתה במקום ה-15.

השיוט השני של קנטור בוטל, דווקא אחרי שהיא סיימה אותו במקום הראשון, בגלל נפילה של גולשות במצוף האחרון. אלא שקנטור שייטה שוב יחד עם יריבותיה לשיוט השני וסיימה אותו במקום השישי המכובד. קנטור מדורגת במקום השמיני הכללי אחרי שני שיוטים מתוך חמישה שהיו אמורים להיות היום, אך נדחו בגלל מזג האוויר.

תום ראובני, גולש רוח ישראלי
| רויטרס

תום ראובני – דגם IQFOIL

בשיוט הראשון שלו הצליח ראובני להגיע בשלב מסוים למקום החמישי, אך לבסוף סיים שמיני. ראובני היה במקום השמיני בכל המצופים אותם הוא עבר, כאשר מי שסיים ראשון הוא האליל המקומי ניקולא גויאר הצרפתי. התחרות הופסקה אחרי שיוט אחד בלבד בגלל תנאי מזג האוויר שלא התאימו לגלישה.

עוד באותו נושא: שרון קנטור, תום ראובני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי