ורד וילנצ'יק צנח בדירוג, חסון ולסרי במקום החמישי

שייט הלייזר כבר היה רביעי, אבל אחרי ארבעה שיוטים הוא במקום ה-21. קקון במקום ה-22. ב-470, הצמד הישראלי סיים שני שיוטים טובים עם 17 נקודות

(גודל טקסט)

לצד התקוות של שרון קנטור ותום ראובני למדליות בגלישת רוח, גם השייטים הישראלים בדגמי הלייזר וה-470 התחרו בפריז היום (שישי).

470

ניתאי חסון ונועה לסרי יצאו לדרך אחרי עיכוב קטן וסיימו את השיוט הראשון במקום העשירי, אחרי שהתנדנדו לסירוגין בינו לבין המקום התשיעי במהלך השיוט. את השיוט השני סיים הצמד במקום השביעי, מה שמציב אותם במקום החמישי בסוף היום הראשון, עם 17 נקודות.

הצמד הישראלי רשם את הישג השיא שלו בחודש מרץ האחרון, עם ההגעה למקום החמישי באליפות העולם. האם הפעם הם יצליחו להשתחל לפודיום?

השייטים ניתאי חסון, נועה לסרי, אולימפיאדת פריז 2024
ניתאי חסון ונועה לסרי | GettyImages, Clive Mason

לייזר

שי קקון החלה את דרכה אתמול עם המקום ה-22 בשיוט הראשון. היום הגיעה במקום ה-32 בשיוט השני ובשיוט השלישי השתפרה עם המקום ה-12, והיא כרגע במקום ה-29 הכללי עם 34 נקודות שליליות.

גם עומר ורד וילנצ'יק התחיל את היום במקום ה-22, והשתפר משמעותית, אבל רק באופן זמני. בן ה-17 סיים את השיוט השלישי שלו במקום השביעי, מה שהעלה אותו בדירוג הכללי למקום הרביעי, אבל הוא סיים את השיוט הרביעי במקום ה-40 וירד למקום ה-21 הכללי עם 48 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי