"החיבוק של רז עם הטורקייה על הפרצוף של ארדואן היה מושלם"

play
המשפחה של רז הרשקו אחרי הבטחת המדליה האולימפית | שלומי גבאי
בית משפחתה של רז הרשקו אחרי הבטחת המדליה האולימפית 00:40

עוד לפני ששוחחה עם בתה אחרי השגת מדליית הכסף האולימפית, התגאתה לילך הרשקו: "זה הניצחון שלנו - משואה לתקומה". עוד אמרה: "דיסוננס עצום בין רגע האושר של רז לילדות הצעירות שנמצאות במנהרות, קשה לי שלא לחשוב עליהן"

(גודל טקסט)

המסע המופלא של רז הרשקו בפריז 2024 נמשך היום (שישי) עם השגת מדליית הכסף האולימפית במשקל הפתוח בג'ודו. ניצחון ענק על קיירה אוזדמיר הטורקית באיפון אחרי 15 שניות בלבד, העלה אותה לגמר הטורניר האולימפי, בו הפסידה לביאטריז סוזה, אך זה לא מנע אושר רב בפריז ובנתניה. מיותר לציין שבמשפחתה נרשמו חגיגות גדולות אחרי ההעפלה המתוקה.

האם לילך הרשקו שוחחה עם רז ואמרה לה: "את מושלמת ומדהימה כמו שאת, אני אוהבת אותך הכי הכי שיש וגאה בך הכי הכי שיש. הלב שלי מתפוצץ מגאווה. את אהובה שלי, את המלכה שלי. אני אוהבת אותך כל כך. על כל הדרך שעברנו ביחד, שיהיה לך רק טוב". רז הנרגשת ענתה לה: "אני אוהבת אותך, אין לי מה להגיד".

המשפחה של רז הרשקו אחרי הבטחת המדליה האולימפית
המשפחה של רז הרשקו אחרי הבטחת המדליה האולימפית | שלומי גבאי

עוד בנושא

הג'ודו על הגל: רז הרשקו זכתה במדליית כסף בפריז 2024 רז הרשקו: "תחושת פספוס קלה, אבל אני שמחה מאוד" הנשיא הרצוג: "רז הרשקו השראה, כולנו גאים בך" המדליה ה-16 של ישראל: הרשימה אליה הצטרפה רז הרשקו כ"ץ: "הרשקו הניפה את הדגל לראש התורן". בטורקיה קטעו שידור

בית משפחתה של רז הרשקו אחרי הבטחת המדליה האולימפית
| שלומי גבאי

סלון המשפחה התמלא בחוגגים כבר לאחר העלייה לגמר. האם לילך הציגה תמונה של סבתה רוזיליה, על שמה קרויה רז, ואיתה הבן אריה שהוא הסבא של רז (אביה של לילך). התמונה צולמה לאחר שניצלו ממחנה ההשמדה. האם אמרה: "זה הניצחון שלנו – משואה לתקומה. מגיע לרז על ההשקעה ואחרי כל השנים האלה".

אמה של רז הרשקו מציגה את תמונת סבתה ניצולת השואה
| שלומי גבאי

לאחר הגמר אמרה לילך: "אני שבוע שלם הולכת לישון עם דמיון מודרך של שידור שמירי נבו צועקת 'יש מדליה'. הנבואה הגשימה את עצמה, הגענו לרגע. היה יום קשוח, החלטתי לבלות אותו בבית של שני כי רז זה שני ושני זה רז. אני אצהיר עכשיו שמעבר לזה שהוא מאמן שלה, הוא הדוד שלו. הם עשו היסטוריה ובאתי לפה לסגור מעגל. הוא השקיע מעל ומעבר למצופה, כשהמשפחה שלו הקריבה. אני מעריכה ומטורפת על הבת שלי. שיהיה רק טוב לכולם, לכל ישראל. החיבוק שלה עם הטורקייה על הפרצוף של ארדואן היה מושלם. אני שמחה שהבאנו קצת אור לעם ישראל בימים אלו".

האם הוסיפה: "אני חושבת שאנחנו עם מאוד מיוחד, העם הנבחר. הרגעים הקטנים האלה של האושר, אתמול והיום, נותנים לנו קצת נחת, אבל בד בבד אנחנו חווים מ-7 באוקטובר סוג של קושי בנפש. אסור לשכוח את החטופים והחטופות שנמצאים למטה במנהרות האלה. ילדות צעירות. הדיסוננס הזה בין הרגע המזוקק של רז לילדות האלה במנהרות של עזה הוא דיסוננס עצום. קשה לי שלא לחשוב עליהן. גם ברגעי האושר הגדולים האלה, שרז מימשה את עצמה, אני מצפה מאיתנו שנדע להתאחד גם ברגעי משבר ולשמור אחד על השני. שלא נשכח את עצמנו".

עוד באותו נושא: ג'ודו, פריז 2024, רז הרשקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי