ראובני: "מבינים שהחיים השתנו". קנטור: "מקווה שזה יקרה לנו שוב"

play
תום ראובני עם שרון קנטור, מדליסטים אולימפיים פריז 2024 | הוועד האולימפי בישראל
תום ראובני עם שרון קנטור, מדליסטים אולימפיים פריז 2024 02:11

האלוף האולימפי ("מקווה שלא אשאר היחיד עם זהב") ומדליסטית הכסף ("כיף לחוות פה קצת נחת") הגיעו לפריז אחרי ההצלחה במארסיי

(גודל טקסט)

אחרי השבת המושלמת במארסיי, גולשי הרוח הישראלים הגיעו היום (ראשון) לכפר האולימפי וזכו לקבלת פנים לבבית מהמשלחת ומהתקשורת הישראלית. האלוף האולימפי תום ראובני הציג את מדליית הזהב ושרון קנטור הגיעה עם מדליית הכסף – שניהם בגלשני IQFoil.

תום ראובני אמר: "אני מנסה להבין מה קרה אתמול, עדיין לא קולט את זה. להגיע לכאן לכפר האולימפי זו חוויה של פעם בחיים. אני נהנה מהרגע ורוצה להמשיך וליהנות עד שאני אבין מה קרה אתמול. ממש כיף ששנינו חווים את זה יחד, מדליה אולימפית ראשונה והישג מטורף של זהב וכסף. כיף לעשות משהו כזה גדול למדינה היפה שלנו. אנחנו רוצים ליהנות, לנשום רגע ולעכל מה שקרה, ולהבין שהחיים שלנו השתנו כנראה".

על החגיגות: "אתמול יצאנו לבר, אבל לא חגגתי יותר מדי כי הייתי מפורק. כל הגוף שלי כואב, אבל בסוף זה שווה את זה כי ההישג הזה נשאר איתי לכל החיים. כיף להביא גאווה לעם ישראל, במיוחד בתקופה הזו. קיבלתי הודעות מאנשים שגרמתי להם לבכות ולהתרגש, וזה חלום".

תום ראובני עם מדליית הזהב באולימפיאדת פריז 2024
"כיף לעשות משהו כזה גדול למדינה היפה שלנו". תום ראובני | אימג'בנק GettyImages, Clive Mason

ראובני הוסיף: "מקווה שלא אשאר היחיד עם זהב. זו הרגשה מדהימה. לחשוב שגל המאמן עשה את הזהב האחרון לפני 20 שנה בשייט, זה באמת מטורף ואני מקווה שיבואו עוד. כל הכוכבים הסתדרו ברגע הנכון ובזמן הנכון. מאז אליפות העולם בפברואר, כשנבחרתי להיות הנציג, תקופת ההכנה הייתה מושלמת. שום דבר לא פגע בהכנה. גל אמר לי שאני כל כך קרוב למשהו שקורה רק פעם בחיים. יכול להיות שהיא לא תחזור, אז קח אותה בשתי ידיים ותנצל את זה".

על אחיו שיצא לאחר שנלחם בעזה: "אחי היה איתי שם אחרי כל כך הרבה חודשים שדאגתי לו, זה היה מטורף. פחדתי משיחת הטלפון הזו כל כך הרבה זמן כשהייתי בחו"ל, לא רק הוא אלא גם חברים שהיו בעזה. קיוויתי לא לקבל הודעות כאלה. באליפות העולם הייתי כל יום על סף בכי בגלל מה שקורה ולצערי זה עדיין ממשיך. מקווה שהמצב ישתפר כמה שיותר מהר".

תום ראובני, גל פרידמן, שרון קנטור, שחר צוברי לאחר הזכייה במדליות, פריז 2024
| הוועד האולימפי בישראל

שרון קנטור אמרה: "אני פשוט מאושרת, אני שמחה שהבאתי מדליה וחושבת שאנחנו עדיין לא מעכלים. נהנים מהרגע אחרי נסיעה ארוכה ממארסיי לפריז. כיף להגיע לפה ולחוות קצת נחת. קיבלתי מלא הודעות, כמות תמיכה שאנחנו לא מצליחים לעמוד בה. מלא לחץ השתחרר, זה נגמר. אני מקווה שזה יקרה לנו עוד פעם. האחים שלי ואבא הגיעו לפה, רצתי לחוף וראיתי אותם אחרי השיוט וזה היה סופר-מרגש".

על הצוות: "שחר צוברי זכה במדליה האחרונה ב-2008, איגוד השייט עושה עבודה מעולה ומייצר דור מעולה. יש כל כך הרבה בנות בנבחרת שהן אלופות. העבודה לאורך השנים הייתה קשה ואנחנו באנו והבאנו את הפירות. החזרנו לאיגוד השייט על מה שעשה. שחר וגל עשו עבודה ממש טובה. הם לקחו את הנבחרות למקום שהם יודעים לעבוד בו, שחר למד אותנו וידע איך לעזור לנבחרת".

עוד באותו נושא: שרון קנטור, תום ראובני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי