חסון ולסרי העפילו לשיוט המדליות, הסיכוי לפודיום קלוש

play
נועה לסרי לצד ניתאי חסון, פריז 2024 | רויטרס
תום ראובני עם שרון קנטור, מדליסטים אולימפיים פריז 2024 02:11

שייטי המפרשיות 470 סיימו את שני השיוטים היום במקומות 7 ו-14 וירדו שני מקומות בדירוג הכללי, אבל ביטול האחרון העלה אותם לגמר ממיקום שאינו ריאלי למדליה. זרקה פסל וירד למקום ה-13, צוקרמן נותרה עשירית בקייט פויל

(גודל טקסט)

נבחרת השייט הישראלית ממשיכה גם היום (שלישי) במאמציה לנסות לזכות במדליה נוספת במרינה במארסיי. מי שנראו הכי קרובים, הצמד ניתאי חסון ונועה לסרי במפרשיות 470, אמנם ירדו למקום השמיני בדירוג הכללי ואפשרו ליריבם על הפודיום להגדיל את יתרונם, אבל בעקבות ביטול השיוט התשיעי, העפילו לשיוט הגמר שיתקיים מחר. כמו כן מתחרים היום גל צוקרמן ודור זרקה בדגם הקייט פויל.

נועה לסרי לצד ניתאי חסון, פריז 2024
ירידה בדירוג. נועה לסרי וניתאי חסון | אימג'בנק GettyImages

ניתאי חסון ונועה לסרי, מפרשיות 470 (מקום שמיני אחרי שמונה שיוטים – סופי)

השיוט השישי שנערך אתמול היה הטוב ביותר של חסון ולסרי והם סיימו בו במקום השני והצליחו לעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת מקומם בשיוט המדליות ואולי למדליה ישראלית נוספת בשייט, אבל השיוט השביעי בוטל בעיצומו, כאשר צמד הישראלים שוב במקום השני וכך הם נותרו במקום השישי. היום, ביום האחרון של שיוטי המוקדמות, הם סיימו את השיוט השביעי במקום השביעי וירדו למקום השמיני בדירוג, עליו שמרו גם אחרי השיוט השמיני שאותו סיימו רק במקום ה-14. השיוט התשיעי והאחרון בוטל, ובעקבות כך הצמד העפיל לשיוט המדליות שיתקיים מחר, אבל גם שם יהיה להם קשה להתחרות על מדליה. הפער מהמקום השלישי עומד כבר על 22 נקודות שליליות, ובניגוד לגלשני הרוח בתחרות זו הניקוד בשיוט המדליות לא מתאפס, כך שמדובר בפער גדול שמאוד מרחיק אותם ממדליה. מהמקום ה-11 לפני השיוט האחרון במוקדמות הפער עומד על 8 נקודות.

דור זרקה גולש קייט פויל ישראלי, פריז 2024
שיוט שני נהדר. דור זרקה | רויטרס

דור זרקה, קייט פויל (מקום 13 אחרי שבעה שיוטים)

דור זרקה פסל היום בשיוט השישי, בשיוט השביעי הגיע לקו הסיום במקום ה-13 והידרדר למקום ה-13 בדירוג הכללי. זו הפעם השנייה בתחרות שזרקה פוסל, זה קרה לו גם בשיוט השלישי והוא יצטרך להימנע ממעידות נוספות בסגנון כדי לשמור על סיכוי ריאלי להיות חלק משיוט חצי הגמר – הוא כמובן "זרק" את שני השיוטים שעל כל אחד מהם קיבל 21 נקודות. שיוטיו הנוספים שהיו אמורים להתקיים היום נדחו למחר. כידוע שני הראשונים בתום 16 שיוטי המוקדמות מעפילים אוטומטית לגמר, ואילו מקומות 3-10 עולים לחצי הגמר ומשם מצטרפים שניים נוספים. לזרקה 52 נקודות שליליות והפער מהמקום העשירי נהיה דיי משמעותי, עומד כעת על 17 נקודות.

גל צוקרמן, קייט פויל (מקום 10 אחרי שישה שיוטים)

גולשת הקייט פויל נשארה במקום העשירי בדירוג הכללי לאחר השיוט השביעי שבו סיימה במקום ה-11. הישראלית בת ה-20 הצליחה אתמול להתברג בעשירייה הראשונה אחרי שסיימה במקום החמישי בשיוט החמישי ובינתיים מצליחה לשמור על המקום שיאפשר לה להעפיל לחצי הגמר, אליו יעלו מקומות 3-10 ואילו השתיים שיסיימו במקומות הראשונים יעפילו לגמר. לצוקרמן כעת 45 נקודות שליליות והמאבק על העשירייה הראשונה צמוד. השיוטים הנוספים שלה היום נדחו למחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי