המאמנות התרגשו: "הבנות כל כך מסורות, הן פנאטיות להתעמלות"

play
איילת זוסמן, אולימפיאדת פריז 2024 | GettyImages, Jamie Squire
איילת זוסמן, אולימפיאדת פריז 2024 00:59

איילת זוסמן ואלה סמופלוב על סוד ההצלחה בהתעמלות האמנותית: "הן כל כך אוהבות את הענף. עסוקות 24/7 בלעמוד במטרות"

(גודל טקסט)

דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב והדר פרידמן היו שותפות היום (שבת) למדליית הכסף הנהדרת של נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת פריז 2024. במהלך החגיגות הספונטניות באולם, הן חזרו שוב ושוב על החשיבות של הצוות והדגישו שההישג הוא שלו – לא פחות משלהן.

מאמנת העל של הנבחרת, איילת זוסמן, חגגה עוד מדליה אולימפית. לפני שלוש שנים הייתה שותפה למדליית הזהב של לינוי אשרם כמאמנת שלה והפעם עשתה זאת עם הנבחרת. "תחושות מטורפות, זה הלך קשה ואנחנו כל כך שמחות שהצלחנו לשמח את כולם", אמרה זוסמן, "אחרי תרגיל החישוק (כשישראל דורגה במקום החמישי, י.ט.) עודדנו את הבנות ואמרנו שעד שזה לא נגמר – זה לא נגמר. הן עלו כמו חמש פנתרות ונתנו את הנשמה. זו הפעם השנייה שהן עושות את התרגיל הזה בצורה טובה ואני שמחה שזה קרה כאן".

נבחרת ישראל, התעמלות אמנותית, אולימפיאדת פריז 2024
המתעמלות חוגגות אחרי הרגע המכריע | רויטרס

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל זכתה במדליית הכסף המתעמלות שרו את "התקווה": "גאווה רבה להרים את הדגל" השיא ממשיך להישבר: ישראל עם המדליה ה-20 בתולדותיה "ישראל עשתה המון טעויות, 'כוח עליון' גנב מאיתנו מדליה"

זוסמן הוסיפה בדמעות: "כשהן יצאו לתרגיל צעקתי להן 'עם ישראל חי'. זה היה מרגש לחושב שכל עם ישראל שמח איתנו ונתנו רגע של נחת. זה היה מאוד דומה לטוקיו, אפילו דפיקות הלב. הבנות שאלו אותי מה עושים, אמרתי להן 'תתפללו'. זה אושר מאוד גדול ועבודה קשה שבסוף השתלמה".

המאמנת סיכמה: "הן מסורות למה שהן עושות. מהבוקר עד הערב, 24/7 עסוקות במטרה, בלהצליח. זה מייחד כל ספורטאי שרוצה להשיג את המטרה שהוא הציב לעצמו".

המאמנת אלה סמופלוב הסבירה את סוד ההצלחה: "הן פנאטיות, הן כל כך אוהבות את הענף, כל כך רוצות להצליח ולעבוד קשה. אנחנו תמיד אומרות לבנות שאי אפשר לדעת איך המתחרות האחרות ייראו בתרגיל הבא ומדגישים: 'התחרות נגמרת רק אחרי שעשיתן הכל'. כולם חוגגים איתנו, אנשים שאנחנו לא מכירות, אנחנו מרגישות את התמיכה מכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי